9.05.2012

sevgi,umut,ilham,cesaret,para


+sen uyumadın mı?

-sadece aptallar ve fakirler çok uyur.
+he, olur.. olur.. ben şimdi aptal mıyım? yoksa  fakir miyim?
-bilemem daha çok paran yahut daha çok zekan olsa ne yapardın?
+bilmem... çok param olsa sabahları erken kalkıp çay koyması ve kahvaltı hazırlaması için birini tutardım.
çok zeki olsam da bu işler için birini kandırırdım; malum ev arkadadışım bir camış?
-o kadar fakir ve aptalsın ki hayallerin bile aslında hayal değil sadece hayat sıradanları;
hem bu dediklerin evlenince oluyor galiba ha?
+çok evlenmiş gibi konuşuyorsun.
-yağmur altında ıslanacağını yağmurda ıslanınca mı öğrendin?,bence bu kahvaltıların mutlulukla bir ilgisi var, Evlilik de aslında böyle bir şey galiba.
+son iki cümlende de ''galiba'' kelimesini kullandın, biraz risk al da net ol yahu.
-şu şöyledir bu böyledir gibi cümleler mi kurmamı bekliyorsun?
+evet, bak onlar güzeldir, en azından ne düşündüğünü bilirim.
-böyle cümleler kuramam çünkü bütün genellemeler yanlıştır.
+hah akıllı bıdığa bak, yüz yılın geyiği olmuş lafı bana burada satıyor, üstelik bu lafı ederek de ''bir genelleme daha yapıyorum'' diye övünür bir de bu..
-e yalan mı? hadi bana bir genelleme söyle.
+sevgi eylem gerektirir.
-sevgi bir gereklilik işi değildir.
+e hani genelle yapmıyordun ne oldu?
-çok güzel geldi dayanamadım, gelişine vurdum öyle... bu konu biraz garip.
+seviyorsun değil mi bir şeyleri bozmayı,yıkmayı? üretici biri olamadığın için yıkmayı bir yetenek gibi sunmak kolayına geliyor herhalde.
-hiç bir şey yıktın mı yahut bir kalp kırdın mı  bugüne kadar ?
+hayır.
-neden?
+istemedim, herhalde içimde yok böyle şeyler.
-cesur değilsin da ondan.
+sensin korkak.
-ben sana korkak demedim cesur değilsin dedim.
+ne farkı varmış?
-cesaret, korkusuzluk demek değildir,  hepimiz korkarız sadece bazılarımızın üzerine gidecek gücü vardır hatta bazılarımızın yenecek gücü bile vardır.
+ben kalp kırmaktan korkmuyorum.
-eşşek gibi korkuyorsun,vicdanın ağır basıyor senin.
+nereden tanıyorsun beni bu kadar?
-aldığın her para üstünü sayıyıorsun.
+e para kolay kazanılmıyor.
-yoo kazanılıyor bizim bakkalı düşün mesela nasıl para kazanıyor?
+11'e kadar açık oğlum adam.
-e ne yapıyor 11'e kadar?
+müşteri bekliyor
-bekliyor?
+evinden mi alsın getirsin?
-hayır bu adam sadece aracı, bir miktar para ile satın aldığı malları bir mahallede açtığı dükkanında satıyor,
bildiğimiz bakkal işte insanlığa 5 kuruşluk faydası mı var?
+paran yokken versiye yazdırıyorsun ama.
-doğru dedin bak, büyük marketler de aynı işi yapıyorlar ama onlarda versiye de yok,vicdansız bunlar.
+onlar seviyorlar bu işleri.
-bence mecbur olmasalar bu işi yapmazlar.
+bakkal oğlum adam, bakkal başka ne iş yapar.?
-ne bileyim,vardır onunda bir yeteneği ille sanat olması da şart değil..bir bakkal,bakkalken ne kadar kendi olabilir sence?
+gayet de olur o dükkana bir sürü müşterisi geliyor adamın sürekli diyaloğu olan bir işi var,parasız müşterisini de biliyor paralısını da..
-ah senin şu vicdanın.
+ne vicdanmış arkadaş üretimden konuşuyorduk..
-a evet hadi ben bozmayı yıkmayı seviyorum da sen ne üretiyorsun acaba.
+düşünüyorum....e işte geçen benimkinin gönlünü aldım ya..insan gönlü almak kolay mı?
-kız acıdığı için affetti seni, zaten affettirene kadar o kadar küçüldün ki sen toparlayana kadar kız gitti.
+gitti di mi ya?
-gitti kardeşim.
+ e sana gelen giden de yok n'aber?
-gelir bir gün,ben de ona gelirim ortada buluşuruz.
+bu kafada nasıl bu kadar umutlu olabiliyorsun.
-doğru şeyler yaptığımı düşünüyorum karşılık bekliyorum belki de.
+hah bir de doğruların kesin yani ?!
-asla kesin olamazlar, sadece kesin olduklarını varsayarız, bu bize hayat öngörüsü sağlar.
+lan 2 haftadır hiç bir derse girmedin önünü görüp ne yapacaksın.
-ben daha uzağa bakıyorum.
+iyi çekiyor mu bari ?
-çektiği kadar,en azından uyanık bir şekilde görüntüyü bekliyorum.
+ya bi siktir git.
-sen siktir git yat, zaten güzellik uykundan oldun.
+güzellik uykusu neymiş lan? gönül işlerinden derdim var ondan sebeple uyuyorum ama sen ne anlarsın?
-cesarete sahip olmadığını söylemiştim.
+ne alakası varmış cesaretle
-yüzleşmeye çekiniyorsun.
+hani aptallarla fakirler çok uyuyordu.
-cesaret fakirisin ayrıca duygularınla düşündükçe aptal kalacaksın..
tüm bunlar senin dünyanın geri kalanı ile yüzleşmeni engelliyor.
+bakkaldan bir şey istiyon mu?
-söyle ona sıkıyorsa cesaret satsın, ilham satsın..
+bi siktir git oğlum ya bi siktir git çayı koy hadi.
-tamam tamam.. harman yapıyorum?
+yap anasını satayım, ben olmuşum zaten harman...

Tepedeki Dijital Çizim Bana Aittir,
Diyaloglar Benim Uydurmamdır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...