26.11.2013

Bir Kadın



2005 senesinin yaz ayı benim için hep çok acayip bir dönemdir ve çeşitli dönemlerde aklıma gelip hakkında çok çeşitli düşünmüşlüğüm vardır.
O yaz ayında bir kadın ile tanışmıştım ismini veremeyecrğim köklü bir fakültede yardımcı doçent doktor olmak gibi bir sıfatı vardı; fakat bana asla hocalık taslamadığı için sakince biraz sohbet etmiştik.
O zamanlar biraz salak olduğum için düşünceli bir kadına "ne düşünüyorsunuz?" Diye sordum, o zamanlar az konuşan benim kurduğum soru cümlesi kıymete mi bindiğinden nedir artık,
doğru olduğunu düşündüğüm (kadınlar iyi yalan söyler) şu cevabı verdiler. İki adam varmış da, karar veremiyormuş.
O zamanlar kolay ve güçlü nefret edebilen biri olduğum için iki adamdan da hemen nefret ettim sonrada kesin olarak kendilerini seçtiremedikleri için "salak lan bu adamlar" diye düşündüm,
kadını güzel bulduğumdan ondan nefret etmedim tabii..
 Dedim ki "arada durunca insan bir yere varamıyor, hatta bazen araba çarpabiliyor;" dedim ve "bunlar bize ilkokulda öğretilen şeyler" diye bilmiş bilmiş ekledim, 
 (şimdi onu söyleyen kendimin yanında olsam ensesinden yukarı doğru kafasına bi'tokat atatdım fakat şu aralar durumum yok.)
 Kafası karışmış her kadın gibi söylediğimi ciddiye aldı, 
üzerine düşündü, kadınlar kendi aralarında konuyu değerlendiler, sonrasını dinlemedim (bknz. Erkeklerin kadınları dinleme sorunu)
 İletişim alanında koskoca bir yardoç'a iletişim konusunda akıl vermiştim ve dahası bunu bu farkındalık olmadan yapmıştım, o zamanlar ben böyle biriydim şimdi değilim.
 O zamanlar o güzel bir kadındı halen de öyle üstelik semtinin takımını tutuyor,
bi teklif etsem arada kalır mıyız? ,Ortada buluşur muyuz? Diye hep merak etmişimdir.

Görüntü: Behzat Ç.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...