8.05.2009

koyuverse all star


şu bilogır aleminde 273. kaydım bu.
açıldıktan sonra hemen hata verip kapanan winamp gibi,
''naber'' yazdıktan sonra cevapsız oturum kapatan messenger kişisi gibi,
kalan son ekmeği umarsızca alan müşteri gibi,
aynı ortamda aynı tişörtü giymiş insanlar gibi,
yani, üzerine düşünülesi bir şeyler var.
fakat ben kendimi halen yazardan saymıyorum.

bir bilgisayar programı olsa da en çok kullandığım kelimeleri çıkartıp koyuverse önüme, ben kelimeye göre anlam yükleyip genelleme yapsam kendime.
severim böyle şeyleri.
ancak elyazsından karakter, jest ve mimikten tavır analizi yapma hadisesini sevmiyorum.

son bir bilgi: artık kabul ediyorum ki, güldüren birisiyim ancak ne zamanki birileri ''Oz gelsin,bizi güldürsün.'' der. işte o zaman bırakırım olayı.

kare:dummy adlı filmden
oyuncular.
brody ve jahovic

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...