5.05.2009

yüzün gülüyor?



bilekliklerime insanların anlamaya pek kafa yormadığı kadar değer veriyorum.
herhalde ıspatlarından birisi sanıyorum 3.5 yıl boyunca aynı bileklikle dolaşmam ve ardından paçalarını hediye olarak vermemdir.
bu akşam üstü kuzenim anıl arabanın ön koltuğundan iri gövdesini arkaya çevirdi ve sağ bileğimdeki ayakkabı bağcığından bozma bilekliğimi biraz inceledikten sonra ''ıslanınca ne oluyor bu'' dedi .
''kuruyor'' dedim. sonra da ''al istersen'' dedim.
güleç bir yüz ile kabul etti,çıkardık ve aldı.
nasıl bağlaması gerektiği hakkında bilgileri uzun uzun anlattım hatta, bilmiş bir tavırla ''bağladıktan sonra ucunu hafif yak'' dedim.
''tamam'' dedi ''Oz'dan bir hatıra'' falan gibi şeyler dedi de, çok dinlemedim.
kafamı sola,cam kenarına çevirdim,sağ bileğimin en son boş kaldığı tarihi düşündüm .
hatırlayamadım.
evimin civarında arabadan indik, istanbula geri dönceğinden usturuplu bir şekilde vedalaştık.
giden arabaya arkadan klip oyuncusu gibi kesik bakışlar atarken,pazar günü anıl'ın bana ''yüzün gülüyor?'' demesini düşündüm.
öyle,böyle akşam oldu,babamla yemek yedik.
akşam üstü de annemler hıdırellez sebebi ile demreye yola çıkmışlardı.
babam akşam dedi ki ''telefonunda jeton varsa bi ara''.dedi.
normal bir şey demiş gibi, yüzüm gülmeden, aradım.
daha finikedelermiş.

fotoğraf ve boş bilek bana aittir.
şahıslar tarafından donatılırsa kadir kıymet bilinir.

2 yorum:

Gokce T dedi ki...

balıkları da yemliyorum arada sırada. sayın g.k.s. (:
k.d: dionfa

Piyaztheoz dedi ki...

balıklarım da seni yemlerler bigün
kd:ovelaco

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...