11.07.2009

ben turist olsam,''tetriste nazara inanırım''



klavyesinde 'ğ' harfi olan milletiz.
ben turist olsam siz millet olsanız ilgimi böyle çekerdiniz.

deodarant, parfümün yanında biraz sönük gibi geliyor.

hiç mause kullanmadan bilgisayar kullanan arkadaşlar aynı zamanda
bilgisayara piisiii diyen arkadaşlardır.

yapım ekleri denince aklım pasta geliyor benim.

antkart gidiyor halk kart geliyor.
e ben ne anladım bu işten?
ille kart olacak ve lafta moden olacağız.

genelde iyi tetris oynayan ve kötü giden oyunu toparlayan gökçeye ''iyi toparladın ha'' demem.
akabinde ''sus sus: tetriste nazara inanırım'' diyerek bomba açıklamayı yapıştırması.

söylemesi bile garip: ''fantazi''

millet ne biçim çocuk yetiştiriyor.?

Çin mallarını boykot için bunu mu bekliyordunuz ey Türk tüketicisi.
ben küçükken de franzız malları boykot ediliyordu da,
haberlerde görmüştüm adamın biri gaza gelip buzdolabını ateşe atmıştı.
ayrıca ''fransız adam buzdolabımı yapar?'' diye de düşünmüştüm çocuk akılla.

taksit taksit küserim.
taksit taksit barışırım.



herşeyi susam sokağı türkçesiyle okuyabilen bendeniz küçükken eczaneyi okuyamadı kıvrandı kaldı.

windows'u zeytin yeşili severim
ancak messenger tupturuncu beliriyor sinir ediyor beni.

'kesinlikle' yerine 'kesinliklen' diyen insan çık tekrar ortaya.

havalar ısındı olimpos meraklısı zengin ama pis görünmeye çalışan gençler olimposa gittiler.
şimdi yavaş yavaş geri dönüp bira eşliğinde barlarına gidiyorlar.

pişi diye yemek maddesi var.
daha ne olsun adını koymuşlar ''pişi''
ardını düşünme ye.

boynu bükük duran bilgisayar kamerasıdır beni hüzünlendiren.

1-insanın eğlence mekanlarında çok kahkahayla gülen kıza ihtiyacı vardır.
2-insanın cafelerde çay kahve yerine meyvesuyu,soda içen kişiler ihtiyacı vardr.

afro saça bonus denmesin istiyorum,çok istiyorum.
başka bir hayat mümkün olsun da istiyorum.
gideceğimden değil.

kadir inanır,hakan taşıyan esprisi konseptinde hande yener espirisi yapılmadı.

9 yaşındaki kardeşim serçe parmağını kaldırıp sordu.
''zenciler neden bu parmağı kullanmazlar'' diye.
''bilemedim neden?'' dedim.
''bu parmak benim de ondan'' dedi.

NR1 adlı kanalda maykılceksının ardından çok komik taziyeler yazıyor.
gülüyorum ayıp oluyor.

güngeçmiyor ki yeni bir gün geçmesin
geçmesin.
geçmesin.

'heri potır' dediler
''heri halükarda gidersiniz siz'' dedim.
Sevmem kendisini.

ingilicede ilk dikkatimi çeken kelime ''envelope''
melodi gibi.

sindirella'nın arabası 24.00'dan sonra direk kabak tatlısı olsaya ya
sinrella da saralle gibi çokokrem gibi

"her şey satılıktır: aşk, sanat, bu dünya, sen, ben. özellikle de ben.."
99 francs adlı filmden alıntı.
filme gökçeyle gittik beğendik

sıcak zaten daha da yazamayacağım okurum.
Cobain'e selam.

4 yorum:

Gokce T dedi ki...

PİŞİ!

Turist dedi ki...

bu haftayi sinama haftasi ilan ediyorum, güzel bir yazi oz özletme kendini.. her gün bilok okur oldum.

Turist dedi ki...

ayrica anket zor beybi.

Piyaztheoz dedi ki...

evet anket zor olmuş insanın canı Pişi, peynir, zeytin, domates.. çeksin diye zor yaptım.
bu ara az yazıyorum ama Oz yazıyorum
komik olmadı da artık neyse

pişi pişi pişi
güzelce hamur işi
ne güzedir be yahu
bir dudaktan öpme işi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...