14.07.2009

ne işiniz var suyun içinde?


sevgili okur ne yaparsanız yapın ama benim bedduamı almayın bu hayatta.
fena oluyor insan.
ha bir de benim olumsuz tavır koyduğum insanlarla samimi olmak için bir tarafınızı yırtmayın.
azıcık Oz lafı dinleyin.
sonra benimle beraber yavaş yavaş kenardan izleyin bakın o olumsuz tavır koyulan insan nasıl bir tecavüzcü coşkun karakterine dönüşüyor,
nasıl bir aymaz, nasıl bir şerefsiz oluyor..
ha olmadı mı?
ben de gene de o zaman size yanlış bir yapıyorsunuz diye kızıp beddua edebilirim.
gördüğünüz gibi hiç sakınmıyorum beddualarımı ve benden de pek kurtuluş yok.

sevgili emrah'ın şarkılarına geçtiği gibi ''sevdim mi tam severim''
indirsemmi.

abartılı şekilde falda ve rüyada görünürüm ancak fal baktırmam rüya görmem gerçi bu ara rüya görmeye başladım.
ha gördüm de ne oldu 35yaşlarında olup da 20 gösteren bir yerli turist kadına yol tarif ederken ntv haber ekibiyle(takım elbiseleri de vardı) karşılaştım o oldu.
Banu Güven yoktu o olsa iyiydi bak.

''ebru şallı evlendi,demet şener evlendi atık şamdan vb dergilerin neden çıkmadığı da anlaşılıyor.''
tespit Gökçe Tüfekçi

Güpgüp diye soyismi gördük televizyonda kalpatışı gibi.

kalp demişken gaza gelip de kalbimi sevmişliğim yok bu hayatta
becel yemişliğim hiç yok!

bazı isimlere gerçekten gıcığım var.
ha nedir çocğunun adını barış ve cem koyan insan arıyorum.
gugula barış ve cem kardeşler yazdım bulamadım.

benden uçan kaçan kurtulur,
hatta yüzen bile kurtulur uğraşamam.
ha oldu uğraştım yakaladım,
o nefes nefese halime ne diyeceğim?

tek tuvalet kağıdı satılsa ya kağıt peçete fiyatına.

pazara gidince ''burası serbest pazar, kapital sistem'' demeyi seviyorum.

antalya the marmara otelde denize girmeyin pek pahalıymış.
zaten bence insanoğlunun denize girmesi başlıbaşına garip.
yağmur yağınca ıslacağız diye kaçıyorlar ama koskoca bir plaj-deniz sektörü var.
ne işiniz var suyun içinde yahu.
ha böyle diyorum ben giriyor muyum?
giriyorum.
kelebek stili deniyor muyum?
deniyorum.
köpekleme can mıdır?
candır.

capon çizgi filmlerindeki gibi enseyi kaşıyorum bazen de gözlerim büyümüyor.

havaymetyormadır da Türkiye'nin Robin karakteri Burcu Esmersoydur.

çocuklar artık birşeycilik oynamıyorlar galiba.
ne bileyim pokemonculuk falan..

Atiye Deniz adlı kızın Salla isimli şarkısının'ın klibi sürekli ekranlarda anlamadım gitti.

bir kere de kitap tavsiye edeyip sürpriz olsun.
ta taaa!

güngeçmiyor ki bir tanıdıkla karşılaşmayayım.
Antalya küçük yer azizim.

saçını toplayan dişi teorimi pit-bull adlı şarkıcı'nın klip yönetmeni de farketmiş ve gri mayolu kızda uygulamış.
youtube.com tıklayın izleyin.

vepkeme soyunan kıza ben bakmam zaten
o ne ucuzluk öyle.

''bu son olsun bu son''
cem karaca

^~BiteR~^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 yorum:

Turist dedi ki...

memeler mi ahhahahahahhaa

-okuyacağım o kitabı!!

Piyaztheoz dedi ki...

o ku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...