14.09.2010

Google'dan Noodle Yaparım.


kenan ışık'ın kim 500 milyar ister (ama eski parayla ister) adlı yarışmayı sunduğu yıllarda bir oyunculuk yeteneği olarak ekranları başındaki milyonlara sunduğu eli hafif entellektüel ve düşünceli bir şekilde buruna dayama hareketi sakın sayın Işık'ın akşam soğan yediği ellerini koklama alışkanlığından olmasın.

melda ile yelda'yı da yanyana görmeyi nasip ettin ya bana..
gün gelecek selda'yı da ekleyeceğim yanlarına.

şu sıralar ingiliz dilinde beğendiğim bir kelime ''taste'' özellikle ''test'' kelimesi ile birlikte kullanınca tadından yenmiyor.

papağanı için çiğ çekirdek arayan bir müşterinin papağan adlı kuruyemiş markasını görünce bir anlık umudu güzeldi,
o umutta zerre zeka belirtisi yoktu.

facebook beni büyük bir külfetten kurtarmış
naapmış?
aynı video'yu paylaşan arkadaşları tek bir video altında birleştirmiş
tek eksiği bütün yorumları da altalta vermesi sonucu oluşan birbirini hiç tanımayan insanların muhabbet ediyor gibi görünmesi.
genelde başbakanı kötüleyen videolarda sık rastlanıyor buna.


babam sağolsun ezel adlı dizinin bi kısmını izeltti bana dizi senaryosu falan fazlaca tripkar ve kötü geldi bana ve tabii Eyşan karakterini oynamaya çalışan Cansu Dere'nin çok kötü oyunculuğu var.
Eyşan konusunda, Eyşan Özhim iyiydi bir zamanlar.
Cansu Dere konusunda da kendisi benimle aynı üniversite sıralarından geçmiş bir hititoloji öğrencisidir.

Çaya attığım şekerlerin ince belli bardağın ortasında muhteşem bir direniş göstermesi ancak direnişin şekerler eriyeyene kadar olması.
kahrolsun kimya.
yaşasın direniş!

galiba artık üniversiyeler öğrenci seçme sınavlarını kendileri yapacakmış
bu sanıyorum ''başka şehirde okumayacaksın'' baskısı yiyen öğrencilerin ayvayı yediğinin resmidir.

antalya inatla çok sıcak galiba bir ara referandum kelimesini ''reeff and round doom'' şeklinde yazdım.
üzgünüm.

2010 fiba dünya basketbol şampiyonası bildiğiniz üzere türkiyede gerçekleşti tek temennim çemberlere bağlı olan filelerin dantel işlemeli olmasıydı

B.İ.M (birleşik islam marketleri) 'in facebook sayfası var.

Bu Bayram Şeker Bayramı mı yoksa Ramazan Bayramı mı tartışması yaşanmadı galiba.

avea'da kontör yükledikten 1 ay sonrası hiç çekilmiyor.
yok 10 dakikası bilmem nekarada konuşma süren bitti vay mesaj hakkın bitti falan.
hiç üye olmayacaktım ben böyle şeylere de işte...bakalım.

liseden kız olan arkadaşlarınızın, saçlarının arasında anlam veremediğiniz sarı oluşumlar görmeye başladıysanız bilinki o kızın saçları yer süpürgesi rengine gelerek oluşumunu tamamlayacak ve sizin yaşınız kemal'e hızla erecek.

Google'dan Noodle Yaparım.
tepedeki imajın yapımı bana ait.

dedeme falan internetten muayene randevusu alan bir insanım ben,
benden zarar gelemez.

futbol kalecileri top ellerinden kaymasın diye eldivenlerine kola döküyorlar efsanesi gerçek midir?

müdür yardımcı olan hanım'ın bir anda benimle bebek taklidi yaparak konuştuğu bir mağazada çalışıyorum.
nasıl tiksindim nasıl nasıl..

zalim zulm eder,
zalım zulüm eder.

Boz Ayı ve Hipopotam dünyanın en güçlü Canlılarıymış.

Zürafa renginde futbol topu çıksa ya
deseni otomatiten benziyor zaten.

üniversitelerin kayıtları şenlik olarak sunması öğrencileri kandırıyorlarmış gibime gelmesine sebep oluyor.
sadece istanbul üniversitesi yapıyor sanıyordum itü de yapıyormuş.
gerçi o da bir istanbul üniversitesi.

düşününce amerikan ingilizcesine hiç gerek yokmuş.
''vatta faka'' nedir ya?
terbiyesiz herifler.

Arkadaşım G.Eylem G.'nin 12 eylül 2010 referandum seçim sandığında görev alması ve sandık sonucu otomatik bana göndermesi.

sevgilisiyle gaza gelip facebook üzerinden durumlarını ''evli'' yapan çift de nasıl bir kafadır.?

sınır tanımayan insan sinir tanır.

l.c. waikiki maymunu geri dönsün.
odamın kapısında ve 15 yıldır asla bir eskimeyen şortumun etiketinde yeri vardır.

Doğan çocuklara isimler
Erkek:emko
Kız:emaye

şarkı tavsiyesi
Cahit Berkay - Çiçek Abbas Tema Müziği

3 yorum:

bossa nova dedi ki...

Oz en severek okuduğum yazılarından biri tebrik ediyorum.
Ben de bugün iki adet papağanı omuzlarında taşıyan bir kadın görerek şaşırmış idim. Belki de o zattır çekirdek arayan :)

otto dedi ki...

zalim zulüm... aldın beni benden.

Piyaztheoz dedi ki...

bossa: teşekkür ederim efendim uzun zaman sonra uzun zaman ayırdım yazarken ondan oldu herhalde

Otto: sağolunuz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...