30.10.2010

Vertumnus


insanoğlu da bir acayip yeri geliyor bıyığına çorba,ayran v.s bulaşan insana da sempati besleyebiliyor.
niye besleyebiliyor çünkü görsel hafızamızda bıyığı ıslak ancak sempatik karakterler de var.

futbol takım kaptanlarının pazı bantları olması için ideal bir pazı ölçüsü var mı?
kolu pazısız olan pazıbandı takamaz mı? ve kaptan olamaz mı?

az tanıştığı
kızın objesini (çakmk,şapka ve benzeri) kendisine zorla hediye alarak kıza yavşayan erkeğe kafa atmayı sever bir halim var benim.

NBA'den Allen iverson'u alan Beşiktaş Cola-Turka.
NBA'e Semih Erden ve Ömer Faruk Aşık'ı gönderen Fenerbahçe Ülker Fenerbahçe olunca ülker oluyor.
ne bileyim ben beşiktaşlı olsam buruk sevinç yaşardım.

sulu yemek yerim diye girdiğim okul yemekhanesinde makarna ve şinitzel çıkması yetmezmiş gibi arkadaşımın da şinitzelini bana vermesi..

''happiness is a warm gun''
diyor john lennon.
''çok mu ayıp hala mutluluk istemek,neyse zaten hiç halim yok''
diyor teoman yakupoğlu

neyzen tevfik övülmeden üniversiteli sohbeti olmuyormuş arkadaş.

70cl. bira içmekten kol kası yapan insanın göbeğini düşünün bir de...

fakültemizde sol bir topluluk,toplanıp hiç bir şey yapmadan öylece dikilip güvenliği çıldırtmış sonrada öylesine dağılmıştı.

tünel meydanından, asmalı mescide doğru giderken bir kır pidecisi var.
hah işte onun karşısında bir kafemsi bir yer var.
oraya dikkat ediyorum ikidir nescafeyi tam karıştırmadan getiriyor.
en tiksindiğim şeylerden birisidir benim de bu durum.
böyle yarı erimiş kahveler yüzüyor yüzeyde falan...

üstüste yığılmış 50'ye yakın şemsiye ölüsü gördüm istiklalde yarısı saydam yarısı da pembeydi.
hep kızlar alıyor bunları bozulacağını bilebile.

eski sevgilinin üniversiteden mezun olduğu andır işte o an..
o an öyle bir an anlatılmaz, yaşanmaz, bilinmez.

bir kere antalya kaleiçi amfi tiyatroda oturuken petşişeyle rakı içen bir amca gördüydük, sonra amcanın yanına (torunu olduğunu tahmin ettiğimiz) süper güzel bir kız geldiydi de amcanın elinin ayağını falan temizleyip gittiydi.
allahım delircem neydi o kız nasıl bişeydi?

acaba eski sevgilisi dekan rektör olan var mıdır lan?

eve giderken bazen kasımpaşa recep tayyip erdoğan stadı ile selamlaşıyoruz.

okulda karaçarşaflı gördüm lan !

rus asıllı azeri ile azeri asıllı rus
gerisini getiremeyeceğim zira bir de nahçıvan diye bir yer vardı eskiden.
öf.

antalya atatürk caddesinde bazı kış günleri şimdiki starbucks olan olan yerin önünden geçerken aklıma iki şey gelir.
biri burası süper bar olur diğer de çokokremli simit.
aklı mı seveyim hiç kötü düşünmüyor.

evime en yakın bankamatik galatasaray lisesinin dibinde
orası da fena piyasası olan bir mekan değil
bazen çok paspal hallerde çıkıyorum oralara
aman diyeyim görseniz de tanımamazlıktan gelin sonuçta şanlı şöhretli bir yazarım ben.

tepedeki fotoğraf bana aittir.
evime giderken,eve dönderken gördüğüm manzaradır.
hakkında Yusufhan adlı arkadaşımın ''yollar nerede insanlar çatılara mı basıyor'' dediğidir.

Zeus'un karısı Hera,
Zeus'un kardeşiymiş lan !

yazdan kalma bir gün bulunca yaza idade etmek istiyorum.
geri kalmasın akranlarından.
hem belki iyiğiliğim karşılığını verir mevsimler tanrısı vertumnus.

arayana yenibosnada bit pazarı buldum.
http://www.eskidjibitpazari.com/

arkadaşım Ç. ile bir kere fenerbahçe ürünlerinin satıldığı fenerium'u görmüştük de ''boka bakar gibi bakacağım fenerbahçe ürünlerine ''demişti.
boka özel bir bakışı varmış kendisinin onu öğrenmiştim o anda.
şu aralar kendisi kırmızıları giyip aşk meşk peşinde koşmakta bir insan.

Türk asıllı Alman diyerek mesut özdil'i artık manşetlerimize taşıyıp durmasak ne de güzel olur.
nutella da onun kadar taze kavrulmuş Türk bence.
hatta belki nutella daha fazla Türktür.
bu milliyet işler bir acayip.

facebook'a mayolu fotoğrafını koyan kız diye bir şey var.
kendi içerisinde dallara ayrılıyor.
mesela fotoğrafı kendisi mi yoksa başka birisi mi koydu?
yada fotoğraf etiketlendi mi?
etiketlendiyse kendisi mi yoksa arkadaşı mı etiketledi?

Friend's de Ross tam candır.
Plase Chandler.

eindhoven demeyi bir başka seviyorum.
sanırım şehrin adı ile bir teknik üniversitesi de varmış.
teknik üniversite sevmiyorum ben.
ruh üniversite seviyorum.

beni fena kesen türbanlı arkadaşa iki çift laf etmeyeceğim.
hiç de garipsemeyeceğim.

doğan çocuklara isimler
erkek:george
kız:betty

şarkı tavsiyesi
friends - theme song

2 yorum:

Turist dedi ki...

ahh kırmızı güzeldir..

Piyaztheoz dedi ki...

o kadar da değil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...