5.08.2008

Bu Okulun Çıkşı Burası mı?


yazsam hergün yazarım aslında, öyle bir yazarım ben.
dün yazıcaktım mesela hergün yazmayayım diye yazmadım
şimdi de yazıcaklarımı unuttum.
oluyor bu yaşlarda böyle herhalde.
neyse yukarıda da görüldüğü gibi süper severek okuyan hayranlarım var.

ne zaman bir cihaz,aparat,edavat sahibi olsam içimi ''bozulacak, kesin pis bozulacak'' korkusu kaplyor o yüzden gidip en basit olanını alıyorum.
onlar bozulmuyor. mesela c 117'im hala bozulmadı yerine yıldız oyuncu gibi ts 608 aldım o teklemeye başladı.
o teklemeye başlayınca ne yapıyorum hop servise götürüyorum ,
c117 tıpkı bir Semih Şentürk gibi, tıpkı bir Ole Gunnar Solskjaer gibi hemen oyuna giriyor.

''boru mu bu? borudur bu,
bu işte bizim borumuz öter.''
böyle reklam cingıl sözleri olan bir ülkede yaşıyoruz ne güzel.
reklam demişken,yüzyılın en kötü reklamını damga adlı gazetenin reklamı seçmiştik zamanında

''merhaba bu fenerbahçe, bu da peşte''
spordan devam
beşiktaş yine yapacağını yaptı daha sezon başlamadan seric adlı sporcunun sözleşmesini iptal etti

biret pit ve ancelina colibon adlı çiftin ikiz bebeklerinin ikisinin birden fotoğraflarını çekmek için pipıl ve helo dergileri toplam 14 milyon dolar vermişler.
bebekler ikiz olduğuna göre
matematik ile izah edeyim
2x=14milyon$=>x=7milyon$
kezman=5 milyon dolar=>x>kezman
bu işte bi yamukluk yoksa o kafayı orasından kesicem
kendi kafama kıyamadım

şu blogtaki ''yararlanın sarı olanlar yazısını ''yanmayın sarı odalar'' okudum.
var öyle garip okumalar (yararlanın kesin)
arkadaşım müge de gofret diyecekken gofrez demişti de ne gülmüştük
okul anılarından devam edeyim
2004 yılıydı galiba arkadaşım ve d.a.r.t grubu solisti Onur Eser ile Antalya Yavuz Selim Lisesi'nde nöbet görevimizi icra ediyorduk.
kapıya esmerce iş güç sahibi gibi bir adam geldi
''bu okulun girişi burası mı?'' dedi.
ben sağadaki soldaki duvarları şöyle bir süzdükten sonra ''burası'' dedim.
onur da ''ben bazen argadan da giriyorum ama duvar yükseg onu baştan söyleyem'' dedi
biz güldük
adam ''peki'' dedi girdi.
yaklaşık yarım saat sonra adam tekrar göründü ve dedi
''bu okulun çıkışı burası mı''

yerine sevemem diye bir şarkı var ya ''millet birini birinin yerine seviyorsa çok ayıp lan.''diye düşündürüyor beni.

abba'dan daha kaba bir isim bulamazlardı tebrik ediyorum.

oğuz ismi ok ve uz kelimelerinin birleşiminden oluşuyormuş
ok, bildiğimiz ok anlamına geliyormuş
uz,iyi yetkin demekmiş
ok aynı zamanda halk millet anlamına da geldiğinden
iki ok anlamına da gelebilyormuş bu isim
ağuz kelimesinden türediğide vaktinde yazılmış
ağuz da memelilerin doğumdan sonra verdiği ilk süt anlamına geliyormuş.

siz de isminizi araştırın böyle.
üşenmezseniz yorum olarak yazın buraya.
bir ara yazıcam gene,
iyi bakın kendinize .
görüşürüz bir daha ki yazıya.

2 yorum:

turist dedi ki...

Çiğdem= baharın gelişini müjdeleyen kır çiçeğidir.Bir anlamı daha vardır tabiki dünyaya geldiği için teşekkür edilmesi gereken son derece iyi,çekici, olağanüstü bir kız anlamına da gelir :P

turist dedi ki...

Çiğdem= İzmir halkı arasında da çekirdek anlamına gelir böylece İzmirli arkadaşlar arasında bu isim dalga konusu da olabilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...