18.08.2008

youtube yutmak


buradaki programı indirip kuruyorsunuz ve youtuba yasaksız giriş yapabiliyorsunuz.

amsterdamda bulunan kanal evler aklıma düştü 250.000 yüröya satıyorlarmış.
bir ara ev arkadaşı olmak isteyenler yorum yazabilir.

yüro yavrum yüroo konyalım yüroo(konya-berlin ekonomi türküsü)

evet bugün çarşamba yine uykusuza gideceğim.
uzun bir süre gidemeyeceğim sonra
posta ile göndermeyi düşünüyorum bakalım.

türkiye de iki şey kesin iktidarlarla değişiyor.
1-üniversite sınavı sistemi
2- kaldırım taşları

bence kim beş yüz miyar ister adlı yarışmanın son sorusu şöyle olmalı
''aşşağıdakilerden hangisi daha fenadır''
a-suların kesilmesi
b-elektriğin kesilmesi

70 çeşit okul türü var türkiyede .
onu 2 ye düşüyorlarmış.
hangisi daha ilginç bilemedim şimdi.

kemal sunal filmleri toplayacağım bir ara
''bak'' diyeceğim ''evladım biz bununla büyüdük.
yetmedi bunun tekrarlarıyla büyüdük.
büyük teyzenin öğrencisiymiş zamanında bu adam
anıl amcan ile bize imzalı fotoğrafı ile resim defteri göndermişti.
sonra bir gün öldü çok üzüldük.''

bir derdim buymuş gibi güneş gözlüğü beğenemiyorum.
pasajlarda, mağzalarda, heryerde gözlük denerken görebilirsiniz beni.

eeh sıkıldım bitirdim burda.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...