10.08.2008

''yuv!''


insanın sevdiceği ne güzeldir he.

düşününce dans etmek çok komik bir durum
ama farketmeden ciddiye alıp izliyoruz.
yarışıyoruz ilginç.

kız erkek farketmeksizin yeni doğan evlada ''savaş-cenk'' isminin koyulması çilelerden çıkartıp çilelere sokuyor beni.

semih erden adlı basketbolcu allahıma kitabıma asi dizisindeki aslan karakterini oynayan kişiye benziyor.
o kişi daha önce de berdan mardinili bir dizide oynamıştı galiba

kravatlı ayı, yogiyi seslendiren kişinin erol günaydın olduğunu biliyor muydunuz efeeğm?

ben türkselli olsam şu son reklamlarından sonra türkselle bağlanmazdım hayata.

hepsi topluluğu daha tam hepsi değilmiş gibime kaçıyor.

özgü namal bıcırık kız hallerini bırakmaz ise, evde kalacak benden söylemesi..

beşiktaşta düğün arabası kesme mesleği edinmiş kalabalık bir aileyi
polis, tüfeğinin tersiyle kovdu.
güzel etti.

amerikaya basketbolcu göndericez demişler 3 büyük ilde toplam yaklaşık 1000 kişi başvurmuş.
4ünü ''hedo'' ile aldılar gittiler.

kuru üzümden falan hazalmam,cevzli sucuk severim ben
bir de döner gibi bir şey oluyor o güzel
tatlıdan devam edeyim madem
vafığl diye okunan şeyi ağzıma koymadım gururluyum.
mozaik pastayı da yapın yiyelim

yeni yeni beatles şarkılarını dinledikçe seviyorum sen son help adlı şarkıyı pek sevdim.

az önce kapatmıştı rumuzlu bir kimse msn'de oturum açsa 'az önce kapatmıştı şimdi oturum açtı' yazıcak.
''oturum açmak'' da msn ortamı için ciddiyetsiz kaçıyor.

er kişiler, sırf yazdığınız kız seviyor diye onun sevdiği şeyleri sevmeye çalışmayın s.k gibi kalırsınız afedersiniz.

çift bıçaklı traş bıçağına geçiyorum yakında hadi bakalım

bu arada mambo no:5 isimli pazar keyfinde sıkça duyduğumuz şarkıyı söyleyen adam bana benziyor gibi

arpalı halk edebiyatı

biraları yarıştırdım bir ara,
tuborg gold önde geldi.
gözlerim efes darkı aradı,
betmen kara şovalye hey..
betmen kara şovalye hey..

10 kıta şiir saçmalamışlığım var lan benim.

yüksek atlama sırıkla atlamadan daha komik bir spor.
bu arada trambolin olimpiyat sporudur.

resim ve resmin fotoğrafı büyük sanatçı ve güzel,tatlı,iyi,hoş sevdicek Gökçe Tüfekçi'nin eseridir.
kendinize iyi bakınızdır.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...