23.01.2009

Dev Devrinde Raki Bardagi icine Omega Koyan "BOĞA!"


"omega" kelimesi kavramindan daha otede bir anlama sahip bir kelime gibi.

cop konteynirlarinin uzerindeki yazilara dikkat edip de hangi ilcede oldugunu anlayan bir ben degilimdir herhalde.

raki bardaginda kola icmek mahalle dugunu olgusunu hatirlatiyor.

"devir dev devri"
devbull motor yagi reklam cumlesi

ilk ve orta ogretim karneleri iyice dandik bir goruntuye kavusmus.

lise formasi ile gezen az tanidigimiz insana yakin olmak garip bir hismis
bayagidir unutmusum.

sevdicegime "you look good" diye sarki yaptim.

"kicikirik" cok komik bir laf.

yemekteyiz adli yarismada "damak tadi" diyorlar aklima nestle damak dusuyor.

annesi terzi olan insan, bu yaziyi okuyorsan selam olsun sana

kings of leon-closer
tiklayin indirin

"BOĞA!" diyorlardi bana ortaokulda

"why do you love me" diye cumlesi olan sarkiya melodi yazilmaya gerenk yok zira kendiliginden cikiyor.

aylar yillar sonra waxcy adli blogger arkadasim omer blog yazdi!
gokcenin de yazisi guzel bu ara da
cigdem de iyi yazmis
ohooo daha ne olsun
(reklamlari izlediniz)

aymar adli markanin cizgi karakteri kaptan magra adaminin tras olmus hali gibi.
cillop gibi.

hadi "iyki dogdun" tamam da "iyki varsin" nedir?
(bilerek iyki yazdim)

waxcy'in blogunun kenarinda "cocukluk arkadaslari" yaziyor.
onun isim babasi oldum.

Oz-ne yedin mc donald's da
Onur-ha ya bu mc donald's hic doyurmuyor ya ne bicim bir sey ya
Oz-...
Oz-e dedim ben sana ya

gecen gun yolda dusundum "ulan, ne kadar cok yeni muzisyen girdi piyasaya" diye.
guzel seyler bunlar
cocukken de turkiye de cok fazla sesi guzel insan oldugunu dusunuyordum.
ve cocukken tepede fotografi olan kadin cok guzel gelirdi bana
(bknz.full house)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...