21.01.2009

uyku


biliyorum ki hepinizin mp3 calabilen bir aparatiniz var.

yeni hedefim i phone
bu benim icin ilginc bir gelisme

artik soylemeyin bunu
"mesaj kaygisi"

i-phonedan caydim
dizi telefonu alicam kendime
markasi sakli
zil sesi basic

kontor yukledikten 30 gun sonrasi var ya
yaz tatili sonrasi pazartesileri gibi
ne fena

exper'in reklami cok kotu

basim agriyor sevgili okur.
biliyorum ki evde asprin yok diye agriyor.

AHNET BUHAN markasi devam ediyor
kacin bence!

kinder buzdolabinda olmaz.
buzdolabindaki kindar olur,soguk olur.

ben ortaokula gelmeden
benim ortaokulumun pantolon rengi yesildi
ben ortaokula geldim gri oldu
yok boyle bir sevinc anlatamam

bu sut dilimi denen yiyecegi yemistim de portakal tadi almistim
anlattim gokce de ayni tadi almis

bu arada Antalya dolaylarina inis yapan sevgili gokcenin aldigi ve icerisinde cesitli aromalar bulunan sekerin tarcinli olaninin allah belasini versin*.
(*samimi habercilik anlayisi)

onur-cok marjinal birisin sen
oz-yok lan degilim vallahi bak...
onur-diyene bak gerci...
oz-yani...

antkartim kaybolmus 'birlirayetmisbeskurus' hic bu kadar pahali gelmemisti.

carsamba bir baskadir.

katil tipli ortaokul cocuklari var
komik onlar

akustik ensturman fiyarlarini gordukce
elektronik muzige sempatim artiyor

uyku playlisimi aciklayacaktim size de vazgectim
ne anlaticam sizlere
yapin kendiniz
kazik kadar insansiniz

dede gibi cep telefonumu kemerime takmak istiyorum.

internetin eski adini koyayim
"yedi alem-i sanal"

nalbur,aktar,zucaciyeci
daha da konusmam

2 yorum:

turist dedi ki...

exper reklamı ne kadar kötüyse akbank'ın reklamları bir okadar güzel

The Oz dedi ki...

oyle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...