5.01.2009

afyon dolaylarinda spiderman'i gordum



uzun suredir yazmiyorum ya ne tespitler. ne gozlemler birikmistir. degil mi sevgili okur?
degil efendim.
ben herseferinde sizi mi dusunecegim yahu.
bu sefer tespit yapmadan istanbulda sevdicegimin sevdiklerimin(kelimeye bak show habere gel)ve onlarin sevdiklerinin(sevgi piramidi)yaninda normal gibi hatta abartarak notr birisi gibi vakit gecirdim.
pek huzurluydu(kaynak gkc.tfkci)
aklimda kalanlardan yazayim.

hep daha fazla bilgi yarismasi yapmak lazim.

interneti somuren orta yasli bir kesim var.
allah muhafaza onlardan.
ferhat gocer download forever.

uzerinde fiyat etiketi bulamadigim celtic formasi buldum.
gittim kasaya fiyatini sordum.10 dakika ugrasip "offf hmmms pimms 99 ytl" dedikten sonra bir anda "gule gule giyin" diye posetlemeye basladilar.
"yok ben almayacagim fiyatini merak ettim" dedim.
biraz bozuldular.
sonra geri aldim celtic formasini
gokce nedir dercesine yanima geldi dedim fiyatini sordum.
"e iste ya" diyerek 79 ytl yazan etiketi gosterdi

hayir kelimesi yerine "yok" diyorum onu hic sevmiyorum.
yok kelimesi yerine "hayir" diyor muyum?
yok, demiyorum yahu

"ben super seyisim"
yusufhan dogan isimli arkadasim bir cosku ile dedi bunu.

otobus soforune duydugum saygiyi bazen bizi garaja kadar birakan servisin soforune de duyuyorum garip oluyor.

"hayatimi satarim ki cevap uche"
bir bilgi yarismasinda benim cevabim.

halley ikram eden otobus sirketi var mi?

tam olarak izlemedim ama "darjeeling limited" filmi pek guzel bir film.
bakin bakalim.

ayni gun dogmus insanlara eger yanyanalarsa biraz mesafeli yaklasirim.

prensiplerim vardir.

uyduruk aksiyonlu,tirtk sonlu holiiyvut filmleri yeniden diriliyor mu ne?

afyon dolaylarinda spiderman'i gordum biraz usumustu ispati da tepedeki fotograf

meshur birisi olabilirim ben.
o potansiyel var bende.

off bitirdim burada bu gonderiyi.
tekrar saol tj.
guzel hediyelerin icin

4 yorum:

Gokce T dedi ki...

tiksiniyorum! tiksiniyorum!!

k.d: calve

Adsız dedi ki...

ay canim ya yerim ben o spiderman'i

o internettci orta yaslilardan da bizim evde var bir tane
hehehe ;R

Piyaztheoz dedi ki...

tiksin canim benim.

Adsız dedi ki...

t.j'e selams soyless
mckss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...