21.06.2009

Adamlar


-''aloouuv'' dedi.
diğeri de -hüyoop diye karşılık verdi.
Terli gömlek yakaları vardı.
kıpkırmızı suratlarını ''ehehevohaley'' sesleriyle tokalaşmalarının ardından birbirlerininkilere temas ettirdiler.
öğlen yemeğine çıkmış iki çarşı esnafını sıradan bir selamlaşmaydı bu.
''hoouuh'' sesleriyle klimalı olan üst kata karşılıklı bir şekilde oturdular.
S.Esra Şahin adlı arkadaşımın tabiri ile daha 'babaç' olanı bardaklara su koyarken babaç olana göre daha bitirim daha zıpçıktı olanı ise mekana ve garsonlara hakim olarak siparişlerini sayıyordu.
siparişlerine kulak kesildim ve birbirlerini görünce yemek konusunda iyice çoştuklarını sayımlarından anladım.sipariş verilmesinin ardından ''havalarda ısındı yahu'' temalı sohbet ettiler sonra biten bir futbol sezonunun ardından içerisinde ''bolca mustafa hoca,fener,guiza,hasan şaş,bülent,sivassipor ve siktir et onu'' kelimeleri geçen bir konuşma içerisine girdiler.bir ara babaç olan ile göz göze geldim ve kafamı hup diye aşşağı indirerek ''afiyet olsun ağabey'' dedim.karşılık olarak ''eyvallah yeğenim sana da afiyet olsun'' dedi.
yemeğim bitmişti kalkmak gerekliydi ama çay sipariş ettim biraz oyalandim,çayım bitti bir çay daha söyledim çaylar müessese'nin ikramıydı mideme iyi geliyordu.beklediğim şey oldu yemeklerini bitiren adamlar ayaklandı az önceki selamlaşmanın 2 level aşşağısında bir şekilde tekrar selamlaştık.adamlar gittikten bikaç dakika sonra 2.çayımın dibini de höpürdeterek bitirdikten sonra aşşağı hesabı ödemeye indim.''ne kadar bocumuz'' derken ki hayattan tek beklentim ''az önceki abiler seninkini de ödediler birader'' cümlesini duymaktı.

fakat olmadı,
cebimde kalan tüm parayı tam olarak ayarladığım şekilde kasadaki elemana verdim. ''afityulsn'' bigi bir cevap aldım.
çıkarken baktım,babaç olan sokağın başında birilerine sesleniyordu
-''aloouuv'' dedi.
diğeri de -hüyoop diye karşılık verdi.
Terli gömlek yakaları vardı..

hepsi bana ait ve uydurmadır.

2 yorum:

Turist dedi ki...

hikayedeki yer piyazcı olsun.

çok pis köfte piyaz çekti canım.

Piyaztheoz dedi ki...

öyle kurmuştum zaten kafamda
B)
bir sır perdesini daha aydınlattınız sayın turist

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...