19.06.2009

zahmet edip de akbayram'a gidelim


sevgili okur, uzun süredir ayrı gayrıyız sizin kırkyılda bir zahmet edip yazdığınız yorumlarınızdan başka pek bir şeyinizi özlemedim ki, zaten başka pek bir şeyiniz yok.
genelde ben anlatıyorum siz dinliyorsunuz
ha, siz ne zaman bir şeyler yazıyorsunuz ben onları meybuzcuya giden bisikletli hızında okumaya çalışıyorum o başka.
neyse lafı uzatmayacağım yakın bir zamanda tekrar yeni bir şeyler yazacağım.
çok büyük bir olaymış gibi anlatmak istedim şimdi de geçti artık.
indirmeniz için bir şarkı!
Hot Chip-Ready for the floor

-edip akbayramın ön adı zahmet olsaymış ya

fotoğraf bana, içindekiler panjurlu dede evine aittir.

4 yorum:

Turist dedi ki...

"içiyorsam sebebi çok" demiş aşık nil karaibrahimgil..

Adsız dedi ki...

Do it now.

Shake A Fist ile de en az ready for floor kadar eğlenirsin bence. Hot Chip çalarken sokakta yürümüyorum artık, tuhaf bakışlar hep.

You’re my number one guy.

Piyaztheoz dedi ki...

nil 'etkiliyci' etkilenip soda içmedim henüz ama etkileyici olan nil zaten.

hotchip çalarken sokakta yürüyemeyen 'Mula için de bir çözüm düşüneyim bari B)

Adsız dedi ki...

Tıp çare bulamadı henüz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...