27.06.2009

dravdan solculukla marjinallik arayan

böyle bir resmin altına anlamlıymış gibi, duygusalmış,duyarlıymış gibi olan binlerce klişe yapıp ;
''aslında dövme yaptıracağım ben'' muhabbetlerine giren çok çay sever insanlardan olmak istermiydim?
bilmiyorum.
iyi ki de olmadım.
onu iyi biliyorum.
şu günedeğin.,kediyi de ördeği de pek sevemedim zati.
ilkkokulda sorarlarsa tarantulaydı benim favorim.
sonra o ilkokullu büyüdü ve lise çağına geldi ve tam tahmin ettiğiniz gibi sınıfta dravdan solculukla marjinallik arayan genç oldu.
sonra biraz daha büyüdü
böyle böyle şeyler yazar oldu
iyi oldu.

fotoğraftaki yamukağızlı olan benim, yakınımdaki kuzenim,
kompozitör ve deklanşördeki parmak ise gökçe tüfekçi

4 yorum:

Turist dedi ki...

güzel bir fotoğraf..

The Oz dedi ki...

afiyet olsun

Gokce T dedi ki...

biliyorsun fotoğraf çekmek için kimsenin poz vermesini beklemem oz.

Piyaztheoz dedi ki...

fotoğraftaki halimden de anlaşılmakta sevgili tj.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...