24.08.2009

Yasaklanmış


ne zaman yaz günü sokakta normal okul gömleğini giyip de sokağa fırlamış birisi görüyorum, o zaman bir süre donup kalıyorum.
paris moda haftası falan yalan oluyor gözümde.

candır dediğimiz kafe-barlardan GizliBahçede yarından itibaren(25,08,2009 - 31,08,2009 tarhleri arsında 12:00 - 18:00 saatleri arasında) normalde 4.5 lira olan şişe Tuborglar 3.5 liraymış.
içmeyelim de besleyelim mi?
tanesi 3.5
3 tanesi 10 lira yapsalar da olurmuş mesela
ninja olmayan ancak çılgın olan kaplumbağaları da var.

''gözlerimi geri alamam'' da olabilirmiş o şarkının sözü
güzelliğe bakıp kalmak ile alakalı

merak ediyorum fakat kadının yaşını direk kendisine sormuyorum ancak yanımdaki dişilere soruyorum. tahminlerimden çok aşşağıda rakamlar dökülüyor dudaklarından.
kıskanıyor olmasınlar.
olmasınlar.

TeomaN da ciddi tespit insanı aslında
lakin çaktırmıyor.

TV5'imi kablolu yayından çıkartanlar utansın.

cem garipoğlunun babası ve annesinin açıklamalarına saç baş yoldum evde.

''ayar vermek,ayar olmak'' pek tutmadığım deyimler.
''giydirmek'' deyimini de severim fakat kullanmam

şu blogu baştan sona bir okuyun.
en çok karşınıza edat ve bağlaç sözcükleri çıkacaktır.

kızlara popo sallatan,ağır metalcilere kafa sallatan enstürman bas gitardır.
dikkat edin bi ara.

jolly joker'da çalıp duran ''sayko kilır'' adlı şarkıdan tiksinmeyeyim de ne yapayım.
ben bi ''ohoooo oooo'' kısmını biliyorum.
''örtmenim biz daha 'kesköse'lere gelmedik.''

canım sen hep tüzelsin.

küçük ünlü uyumudur aklımı alan.
zerre sevmem.

sonbahar ve rüzgarları geliyor
hem mevsime hem aklıma

''sıkıcan iyidir'' esprisi yasaklanmış.

''bağlanma sorunum var'' diyen bahaneciler de bağsur oluyorlarmış
ilaçlarını da bağkur ödemiyormuş.

huyuna gidilesi şiir
haydan gelen huya gider.
huylu vazgeçmez huyundan
hanyayı konyayı görmeden
bana hay huyt yapmayın.

kaynaştırma harflerini bir başka severim.(YŞSN)

bugün varım.
yarın belki yarım.

krem rengi mi?
ten rengi mi?
ey pastel boya üreticileri bi yardımcı olun.
suluboya olayında da mesela o fırça bandırdığımız suyun rengi değişiyor ya
o renk harika bir renk olacak diye bekliyordum herseferinde fakat olmuyordu.

youtube'dan çektiğim ender bulunan bir şarkıbenden sizlere hediye
teoman akustikçe ve canlı söylüyor
tıklanıyor indiriliyor.
sonbahar rüzgarları

yukarıdaki fotoğraf bana ve pazar gününe aittir.

2 yorum:

Gokce T dedi ki...

sayın oz, tv5'in için çok üzüldüm- evde kimbilir hangi kanalı izleyeceksin şimdi.
krem rengi ve ten rengi farklı şeylerdir. yani.

Piyaztheoz dedi ki...

bbc prime adlı kalanda cumartesiler felaket çirkin kadınların oynadığı yarı çıplka absürd bi komedi buldum ama kesmiyor tabii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...