10.08.2009

Robot Komşumuz


sevmediğim sesler liginde ''tik ve tak'' kafaya oynar ve benim kafamı oynatır.
az önce fırlattım attım evde unutulan bir saati tabii kontrollü bir kimse olduğumdan koltuğa fırlattım.
bir gönülde gerginlik olmaya..

gökçe ile kendilerine ''saçlılar'' demem üzeine ''saçlı seferi'' dedi esra çimencioğlu
ne güldüm,
ne güldüm?

derduleli şarkıdan çekiniyorum.

uykusuz dergimi almak için yeni bir yer buldum mahallemizde
5-6 kişi alıyormuş herhafta,oo çok okuyanı varmış bunun.
bunları da öğrendim.

Fırat Budacı'nın kitabı çıksın.
alınır, okunur.

Antalya Jungle barda cuma ve cumartesi canlı müzik eşliğinde kareoke varmış lan!
ek bilgi kuzen serhattan geldi:70'lik bira 7 lira
vuhuv!

arkadaşım vasıtasıyla tanıştığın arkadaşının vasıtasıyla tanışacağın birisi ile daha önce bir arkadaşn vasıtasıyla tanmışmış olmak.
feysbukta normal olabilir ama reel hayatta önce şaşırtıyor sonra şaşırtmıyor.

kızlar kot giymesin,etek giysin.

duymak istemediğim söylem ''hal böyle olunca''

slip mayo ölmemiş.

hayat şöyledir, hayat böyledir diye atıp tutması güzel
ancak sıkışınca memat geliyor aklınıza
hayat memat meselesiymiş.
peeh!

füme denilince Ömer'in aklına ten rengine yakın birşey geliyormuş.
''o dediğin füme somon, orjinal füme okul pantolonu seçeneğidir'' diye izah ettim.

LAZIMLIK adlı blogu canlı tutmaya çalışıyorum
aranızda 'ben de canlı tutayım' demek isteyen yahut 'şöyle yapın bence'' diye fikir vermek isteyen varsa açığız.
en azından ben açğım .

Teoman'ın en sevdiği film 'Annie Hall'imiş.
bunu okuduktan sonra aklıma Gökçe'nin ''sıradaki filmimiz.. annie hall'' demesi geldi.
nihayet olarak ben de pek beğenmişidim o filmi.

Hibrit midir nedir?
öyle birşey daha açıldı evin oraya mahallemize 5 dakika mesafede 3 büyük teknoloji marketi var. yalnız henüz bir robot komşumuz yok.

buradan yaratıcı kimlikleri olan sanat camiasına sesleniyorum:
öyle yaz günü 'ter,sıcak gibi kelimeler içeren eserler üretip durmayın zaten 40 derece burası dilimiz dışarıda dolaşıyoruz.
sinirliyim kafa ,göz dalarım
mesela tarık mengüç ve 35 derece isimli şarkısı...
daha fazla yazamayacağım bu konuda

istanbul da okuyan samsunlu üniversite gençliği diye bir grup buldum feysbukta.

antalya kurşunlu şelalesinde bitkilere yazı yazmak yasakmış
tıklayın bakın bi

arkadaşım Müge polis okuluna gidiyormuş ilgilendim kendisiyle merak ettim sordum detayları, öğrendim.
arkadaşım Onur'a da antalyada büro yönetimi diye bir bölüm buldum kazanacak galiba.
arkadaşım Murat'ı da yetenek sınavları için gazlıyorum.
arkadaşım Ömerle de bu eylemleri paylaşıyor ve fikir alışverişi yapıyoruz.
yahu düşündüm de ne menem bir arkadaş ortamı yaratmışım.
iyiki beni tekme tokat kovmamışlar.

hayat çekilen birşey değildir.
zira hayat bankamatikte yahut kazıkazancıda bulunmaz.
özlü söz gibi oldu lan!
neyse bitireyim yazıyı.

Fotoğraf bana ait Antalya'nın Kaş ilçesinde kuzenim Anıl sanıyorm kulaklıklarıyla havaya giriyor ben de Gökçeyle oturuyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...