30.08.2009

3 ceza puanı yanı sıra


düşünen insanın kafasını kaşıması kadar yalandan bişey var mı?

Antalyadan İstanbula Pamukkale Seyahat'in Teknobüs modeli otobüsüyle geldim.
koltuğunuzun önündeki ekranda kendi film arşivi,mp3 arşivi gibi harika özellikleriyle yol boyunca sıkılmadım.
filmler de öyle kötü filmler diye düşünmeyin.
Persapolis izledim yahu p.s:i love you'yu izlerken de sıkıldım. 23 falan da vardı.
mp3 popüler şarkıların arasından athena,barışakarsu,shakira gibi isimler çıktı.
jazz bölümü çok arabikti
türkü-halk müziği seveni için güzel gibiydi
televizyon,oyun falan da var
ehemmiyetle tavsiye ediyorum.
Ayrıca kendi usbnizi de takabiliyormuşsuznuz.

emreaydın'ın melankolik üzgün halleri güçlü bir anadolu rock şarkısından sonra komik duruyor.
''sürerim buluttan tarlaları'' diyor adam sen de diyorsun ''yapma dokunma!''

''şu fotoğrafı sil sil çok kötü çıkmışım'' diyen kızların inadına iğrenç fotoğraflarını ifşa etmek lazım gelir.

an gelir kan gelir
an gelir ar gelir

'kutu kutu ense'
gerçi orjinali neden pense?
yerse kelimesi ile kafiyeli başka birşey bulamamışlar galiba

enter tuşuna basında direk entari sitelerine girilse ya
şifte basınca da karşımıza bir aşifte'nin fotoğrafı çıksa

sakız ağacı bi başka hatta bambaşka

ilk defa mola yerinde terminalde falan süper güzel kız görmedim.
gerçi bir kız ''fena kesmek'' dediğimiz şeyi üzerimde uyguladı lakin kendisi tipim olmamaktan da öteydi.
ayrıca gidip konuşsan ilişki başlatsan ne olcak yılın aşkı mı doğacak?
2 dakika sonra ''antalya istikametinden..'' diye anons başlayacak.
ya kendi otobüsüne binecek ya bizimkine yakınıyla falan binecek.
tek kişi olmak öyle böyle bişey

orospu kelimesindeki r harfini kaldırın ve yerine hangi sessiz harfi koyarsanız koyun aynı hissi yaşatmıyor.
ha orospular da aynı hissi yaşatmıyor olabilir.
henüz yeterli denek sayısına ulaşamdım.

yeni aşklara yelken açmak nedir?
(eğer sevdiceğinizin adı deniz değilse)
(öyleyse ve söylem ciddiyse o da kötü lan)
ha yeni aşk olur ben de yelken açarım o başka
aşk başka.bambaşka

üniversitem okulum gel okul spor takımımıza gir dese girerim lan.
ha beni alan okul takımına girerken de bi beklentim düşer.
zira 210 cmlik bir boya sahip değilim.

nötr kaldığım isim:Doğan

''aslına bakarsan'' diyen birisine bir lafım var:
Aslına bakmam ,elalemin karısına kızına bakmam ,delikanlı bir insanımdır.
zaten birisine ait olmaya kararvermiş bir kimseden de bana hayır gelmez.
ha birisiyleyken başkasına gider ona basarım okkalı küfrü.
okkayı da kafasında kırabilirim zira bugüne değin sadece küfür tarttım kendisiyle başka işlere de yarasın.

zabıta var polis var,asker var,bekçiler,korucular var
bir de belediyenin özel güvenlikçileri var.
içinizde kendisini güvende hiseden var mı?
kişinin kendini koruma ihitiyacı elbette olacaktır ondan bahsetmiyorum.
hani devlet baba-ana ya..öyle

radiohead belediye ramazan şenliklerine konsere gelse ya!

cool ve kul kelimelerinden espri yapmak yasaklanmış.
yapanlara 3 ceza puanı yanı sıra trafikten de men cezası veriliyormuş.

evet eskiden akşamları trafik eğtim programlarını izliyordum.
aklımda kalan cümle kalıbı şudur:x ceza puanı yanı sıra.

x değişkendir de, y biraz daha sabit gibi
en ezından x'e bağlı gibi.
önce x geliyor aklımıza sonra ,ihtiyaç dahilinde y'yi kullanıyoruz.
bu da matematik edebiyatı oldu.

grafikteki kuzenler ben ve anıl çelikkayadır.
fotorğafın düzenlemesi bana aittir.

7 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

baskıya yetiştirememen kötü olmuş dostum.neyseki burdan okuma şansım doğdu yoksa mahrum kalabilirdim yazıdan.

Piyaztheoz dedi ki...

B)
baskıya gelemem zaten

bacak açılımı dedi ki...

ben de yeni aşklara bacak açıyorum..

bossa nova dedi ki...

İstanbul istemek..
Hemencik İstanbul özlemek..
ANKARA'DA hemencik sıkılmak.
Yarın İstanbul'a gitmek
evet evet
İstanbul'a gitmek..

Piyaztheoz dedi ki...

o zaman
gel gel gel cartele gel carteldekiler kan kan kan kardeşler.
ve
bir yazar istanbulun tek kötü yanı ankaraya gidiş yolu gibi birşeyler söylemişti acak orjinalinden emin değilim.
sayın bossa ve nova

bossa nova dedi ki...

the oz; bahsettiğin şey yılmaz erdoğan'ın bir şiiridir sanırsam he:)

Piyaztheoz dedi ki...

ben daha eskilerden bir yazardır diye düşünüyordum lakin o da bir yazar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...