27.08.2010

metalci kelimeler.


bir dişinin sarıldığı erkeğinin popo cebine elini sokması kadar tiksinç bişey yok galiba.
hayır orada cüzdan aramak gibi ahlaksız bir davranış olsa bile kabul edilebilir gibi ama of of neyse...

bir internet iletisi olarak bulunduğu yeri yazmaktan yavaş yavaş tiksinmekteyim zira hep hoşlarına gittikleri yerleri yazıyorlar bu insanlar ne bileyim ''kuş uçmaz kervan geçmez bir yerdeyim'' yazan yok,anca tatildeyim matildeyim... yerim sizi..

blogumun sadece ilk cümlesini okuyabilen onur e. apayrı bir kişidir.
kapastitesel acayiplikler var kendisinde.

bir de onur diye bir kız vardı ortaokulda,
aynı okul müdürünün ikiz çocuklarından kız olanıydı,
güzelce bir kızdı kendisi,
kafama vurup kaçardı ve kaçan da kovalanırdı.
bir kardeşi (abisi olduğunu iddia ediyordu?) bizim sınıftaydı inanılmaz uzun eşşek oynardı.
2008 olimpos festivalinde görmüştüm abisini 3 kişilik seyirci topluluğu ile şahane bir headbang performansı sergiliyorlardı.
çaktırmadan katıldım aralarına,metalci headbangine sorgusuz sualsiz aldılar beni sağolsunlar,sonra beni fakrkedince kafayı sallamanın verdiği şaşkınlıkla bayağı bir şaşırmıştı..

şimdi güzel kızlar oluyor da ancak kafalarının 4'de 3'ü kadar güneş gözlüğü takıyorlar.

dolmuş beklerken arayoldan anayola dönen arabanın ön yolcu koltuğunda arkadaşı rutince görmektir akşam üstü vaktine tesadüf katan.

hurma'ya ''furma'' diyen bir insana nasıl kızabilir ki insan..

sizin için google'a ihap hulusi görey yazdım.
size tıklamak kaldı.

darpaçalı bol pantolon dediğin bildiğin şalvar.
cem yılmaz yaklaşık 10 yıl önce giymişti.
a ayağında beyaz converse yerine dev tabanlı botlar vardı o başka.
bir de hepimizin tulum giymelik bir dönemi olmalı,tulum giyelim yahut giymeyelim o mühim değil giyecek kıvama gelelim yeter.
bir ara bana deli gibi ısrar etmişlerdi tulum giymem yönünde.
bu arada tulum denince akla turist gelir.
bildiğiniz turist değil.
turist rumuzlu bir arkadaşım kendisi.

sıkıyorsa nigth,suicide,dark,faith,ibanez gitar,twin pedal,crow ve benzeri metalci kelimelerle fransız akustik şarkıları tadında yumuşca bir kompozisyon yazsanıza..

koku alamayan bir insan olarak semt pazarı etrafında olmak yoğun kokular herzaman hoş olmasa dahi genelde güzel oluyor.
5 duyu hesabı..

aylin aslım'a hasta olan tiplerden değilim.

fetiş çok komik bir kelime,yetiş der gibi.

''sanki kendi içer gibi''

davulcu,basçı tamam da gitar çalınca otomatik bir felsefeye dahil olup gitarist oluyorsunuz.
gitarizm-sitarizm rekabetini de kesin sitarizm kazanır.
bknz:sitar..

sıfatlı çocuk ismi inceden gerer beni
misal:GÜRBÜZ !
bir de TAYLAN ismini hiç sevmiyoruz biz.
''biz kaç kişiyiz?'' onu da bilmiyoruz.

kendi diye bir kız vardı en son kendisni zaman zaman denk geldiğim evcilik oyunu isimli oyundan takip ediyordum.
ardından bir de baktım ekranlarda kendinin kendisi yok,aşırı kilolu ve inanılmaz kaprisli bir kadın ve ona kul köle olan bir adam rollerini oynayan iki tip var.
lanet olsun mu?
bence olabilir.

referandum ''tercih meselesi sonuçta'' klişesine kurban gidebilir zira evet değil tercih damgası kullanılacak.

Şase nedir ne değildir tam olarak bilemiyorum.
tavla da benim için böyle öğreniyorum sonra hemen unutuyorum.
bir anda kızların ''hadi tavla oynayalım'' diyerek bir anda sosyalleştiği tiplerden olamadım.
zaten süper tavla oyanan kız da biraz itici geliyor.

doğan çocuklara isimler
erkek:gidon
kız:şase

şarkı tavsiyesi
Faithless-Why Go?

11 yorum:

otto dedi ki...

haha güldüm:)
ama rüzgar gibi geçti.

Piyaztheoz dedi ki...

bu sefer biraz kısa oldu diğerlerine göre acelem var sandım halbuki yokmuş işim de çabuk bitti böyle de gereksiz bi boş vakit doğdu kendi kendine.
neyse efendim güldüğünüze sevindim.

Dorothy dedi ki...

"bir dişinin sarıldığı erkeğinin popo cebine elini sokması kadar tiksinç bişey yok galiba."
kesinlikle tiksinç, amaçsız ve şuursuzca.
ama bunu yapan dişinin sevdiceği de o elin orda olmasından memnun mu oluyo ne?

otto dedi ki...

bir sorum var the oz:
"popo cebi" sana da otomatik portakal'dan mı kaldı?

Piyaztheoz dedi ki...

YalanciCoban:bilmiyorum galiba bu eylemi yapan baskın kadın kişisi erkeği memnun olmaya zorluyor.

otto:''popo cebi'' bana nereden kaldı tam olarak bilmiyorum bunu biraz düşüneceğim,acı ama otomatik portakal'ı da izlemedim galiba böyle klasik filmleri izlememiş olma durumumu daha önceki yazılarımda kendi kendime çemkirmiştim.
güzel bir durum değil tabii bu.

otto dedi ki...

filmi değil kitabı. filmi ben de izlemedim yazık ki.

Piyaztheoz dedi ki...

http://www.filmvediziizle.net/otomatik-portakal-izle.html

bir sürü de imkanımız varmış.

otto dedi ki...

o zaman izlemek lazım bir ara.
ama ben bu gece bilmem kaçıncı defa breathless izleyeceğim. ve saçımı yine kısacık kesmeyeceğim.

bossa nova dedi ki...

taylan ismini sevmeyenlere yaz beni de sevgili Oz.
Tulum konusuna gelince hepimizin olmalı bence de bebeken zaten hep tulum giydiriyollar. Büyüyosun o zaman da giyiyosun 5 yaş gibi. Sonra 12-13 gibi tekrar ediyo bu durum sanırım. Bu sene de şalvar tulum modaymış. Hayırlara vesile.

Piyaztheoz dedi ki...

otto:afiyet olsun

bossa nova:hayırlara vesile olsun efendim.
biliyorsunuz moda ve müzik dünyası sentez yapmadan duramaz.

Turist dedi ki...

oz var ya bu blogta koku almadığını anlattığın kaçıncı yazın oldu bu bilemedim, içten içe kıskanılır bir özellik gibi duruyor özellikle konserve gibin dolmuşlarda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...