5.01.2011

biberli sıcak çikolata


tamam, benim de bir çok şey ile ilgili fikirlerim var.

ne bileyim, arkadaşlarımın rutin bir zaman da söyledikleri sözlere çok anlam yükleyebilirdim ama unutuyorum.
unutmamak isterdim ama unutuluyor genelde.
zaten hep en yamuk yumuk lafları kalıyor aklımda,
etrafta bu tip şeyleri unutmayan birisinin olması lazım galiba.

lan okulda çokoçino satılıyor ne bilimi?
çokoçinolu bir yerde bilim olmaz.
çokoçino:çikolatalı kapiçino

arkadaşım çiğdem s. sonunda geldi evimize.
ondan evvel biberli sıcak çikolata ısmarladı bana.
evde de neskafeye biskrem bandık.
çiğdemden bombastik olmasın, çikolata da bombastikti.
güzel olan çiğdem'in sen bunu seversin demesi.

korse çok komik bir kelime.

''kafasına esen biriyim ben demekki bi çatlaklık var''
bu sözü türk ergenlerine armağan ediyorum messenger'a falan yazsınlar.

elinde ali samiyenden hatıra koltuk ile gezen g.saray taraftarı gördüm.
bu arada ali samiyenden taşınmak büyük hata.

yüksek tuşlu klavyenin allah bin belasını versin.
gürültüsü bir yandan yorması bir yandan.
cazgır kız arkadaş gibi bişey.

patik varsa seks yoktur.

sinüzitim sağ olsun gözyaşlarım sel olup akıyor soğuk havalarda

aslan yarim kız senin adın neden hediye?
yahut hediyeden aslan mı olur?

eva longoria afişleri bitecek diye korkuyorum
bu arada olay adlı marka da spiker defne samyeli'yi kullanmış reklamlarında.

eğer anadiliniz olmayan bir dilde de mizah yapabiliyorsanız
o dili kapmışsınızdır gerisi gramer falan fistan.

talih ne güzel kelimedir.
çocuğa isim olur.
gerçi uğur var.

fizy'nin kapanmasına o kadar da isyan etmemek lazımmış.
telif hakları mühim mesela
ancak dijital dünya kendince bir anarşi yaratacak bundan kaçış yok.
eğer dijital bir şey yaparsanız kopyalanır bitti.

coğrafyacı tipli ingilizce öğretmeni görmek istiyorum.
arkadaşım buğra biraz uğraşırsa olur bence.
edebiyat öğretmenleri erkek ise çok gererlerdi beni.
kadın edebiyat öğretmenlerinin sohbeti güzeldir.

fincan çaydan tiksiniyorum.
Arada içiyorum gerçi..

şeytan tırnağını hiç sevmiyorum.

huysuz huzursuz bir insana dönüştüm gene
lanet ettim bu klavyeye yazmıyorum !

3 yorum:

bossa nova dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bossa nova dedi ki...

o elmaynan armutun yanına ince belli bardak eklemek lazım bence.

fincan, ince belli, çaydanlık daha iyi olur hatta:)

dostum bi klavye edin. Eğer yazmama sebebin buysa aramızda para toplayıp en şahanesinden klavye alalım;)

Piyaztheoz dedi ki...

ohoo daha bilgisayarımı getirmedim arkadaşımından yazdım sabah iki dakikada bilgisayar falanayarlayayım çok işlere girişeceğim daha B)
ilgine teşekkürler yine de

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...