4.08.2011

i want look inside your head



Eskiden Snickers vardı artık yok
zira o başka bir şey tatsız tuzsuz bir şey
yazık.
çubuk olan çubuk kraker de artık zor bulunuyor galiba.
hep o barış logosu gibi olan krakerlerden var kraker de değil onlar crax.

yaz gribindeki ironi de iron man'de bile yok.

güzel çakmaklar var
zippolardan bahsetmiyorum
normal çakmak ama güzel
ördek başı rengi var mesela o güzel
sigara içmese de taşıması lazım insanın
neden?
çünkü: ateş bir element
lazım olur, hem de olmadık yerde.

küçük çaplı bir futbol maceram var ve şiir gibi bir gole imza atmışlığım da yok.
zaten ilerleyen zamanlarda kaleye falan geçiyordum.
ama basketbolda fena değilim galiba neyse du bakalım.

bilgisayarla alakası olmayanın da bilgisayarcı tipine sahip olması kadar pis bir durum yok bence.

''Bağlar narsız olur mu?''
(eski Neşet Ertaşca bir metinden çeviri.)

kulaklıklarım kulağımda Antalya Atatürk caddesinde yürüyordum, karşıya geçmeye çalışan kedi gördüm,normalde kedi sevmeyen bir insan olarak lütuf ettim ve ''alayım da karşıya geçireyim kediyi'' derken önümde yürüyen kız benden evvel davrandı..
(kedi ve kız alaşımı gücü) ve kediyi karşıya değil de bizim yürüdüğümüz kaldırıma geri koydu.
hayat ne acayip aynı kaldırımda aynı kediye yelteniyoruz, ikimizinde kulağında kulaklıklar var, ama o kediyi geriye götürüyor demek ki o gerici bir insan kişisi..
evet sevgili okur, işte size flash tv tadında ibretlik bir öykü.

bu arada kullan at traş bıçaklarında bic iyiymiş denedik gördük.
ha buradan konusu açılmışken söyleyeyim biz kullanıp hemen atmıyoruz onları sakalına göre en az iki traş çıkıyor onlardan.

bir Antalya efsanesi "Bambus", "Kırmızıgül Beach" olmuş..
güllerin içinden canım yüzerek yüzerek gel bana gel.

bir köşede arkadaşım muratın gelmesini beklerken birden bir teyze belirdi önümde ve bana '' burada mı oturuyon, bim nerede'' dedi.
arkanda kaldı teyze bim geri yürüycen dedim'' ama teyze o bimi beğenmedi aşşağıda bim varmış dedim ''yolu takip et sola dön'' dedim.
teyze ''tamam'' dedikten sonra bir daha tarif ettirdi.

fukara görünmek isteyen zengin çocuklar için olimposta tripli tatil vakti ağustos itibari ile bitti. şimdi sıra ''hadi bakalım heh heh heh''cilerde

BJK Televizyonu Siyah Beyaz film yayınlıyor diğerleri ne yapsın?

şu küçük pet şişelerdeki ice tea'lar 1 lira mı olmuş neymiş?

Perwol reklamındaki teyze koca deterjanı çantasında taşıyor, Ace teyzeye özenmiş olmalı.

ben o şelale saçlara
ben şu şelale saçlara
ben bu şelale saçlara
oooh sıcaktan kafa gitti.

O son bir ayı hiçmeyecektim.

Haluk Levent'in sokak gitarcılarının Tanrısı olacağını kim bilebilirdi.

ne kadar çok adından bahsettim bu blog'da Amy Winehouse

madem tercih dönemi söyleyeyim:
özel üniversitelerin taban puanları ve kontenjanları haksızlıktır.

peki ya kız kot şortu paçasından sarkan cep detayı?

Olympos erkek kuaförü gördüm Antalyada,
zeus saç sakal aldırıyordu.

şarkı tavsiyesi:

Fleet Foxes - Lorelai

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...