11.10.2011

Kimyon Seven Minyon Sezen


Merhaba,
uzun olmayan bir aranın ardından geri döndüm.
böyle araların da bir karizması olmuyor işte.. ne yapalım..

öyle bir geçer zamanki adlı dizinin bir bölümünden bir öpüşme sahnesini ''ne güzel çekmişler'' diye izlerken,
odadan birisi ''o ruj nasıl bulaşmıyor ona ?'' dedi.
evet işte kadınların böyle bir bakışı var.
acayip.

ingilizin konuştuğu ingilizceyi hor gören var.
ulan dil zaten adamın.

işte bu kadarı ''nah bu kadar'' diye anlatmak.
bir de ''ahanda'' vardır.

mükemmele ''mikemmel'' demek.
oluyor bazen.

kızların halı üzerinden saç toplama esnasında yaptıkları muhabbetleri varmış ?!

coca cola zero'yu sevmediğimi farkettim.
büyük başarı .!

kar duası var mıdır acaba?
kar da uzun vade de faydalı bir şey ayrıca üzerine pekmez yahut tarçınlı şerbet dökülünce tatlı oluyor Antalya'nın Gömbe yaylasına giderseniz görürsünüz.
iki çeşit var isimleri kırmızı ve siyah.

e canım ama çok minyon kızlar var.
çok minyon olmasın,ayrıca minyon ne lan?
ne biçim kelime.
insandan bahsediyoruz kullandığımız kelimeye bak: MİNYON,
minik ufak falan değil minyon.
kimyon der gibi.

birisi internet, birisi de webcam diye bir şey icad etti ve dünyanın götü başı oynadı.
sonra da gerisi geldi.
şimdi de twitterda soyunmak moda olmuş,
hilal cebeciden sonra ''esra-ceyda kardeşler'' de soyunmuş.
onlar da kim artık tam bilmiyorum da olmamış o fotoğraflar.
hayır ayrıca internette zaten işi bu olan onlarca çıplak insan var.
sen bunu niye yapyorsun? ki zaten hoş olmamış.
''ha ben ünlüyüm benim çıplaklığım başka''' dersen
ben de ''artık sen çıplaksın, senin ünün başka'' derim sana.
tabii bir de erkekler olarak bazen kızlar üzerinden oynadığımız ''meme ucu tahmin etmece'' oyunumuz var.
ona da hizmet ediyorlar.

Füniküler'i ilk kez duyan ve kullanmak durumunda olan insanın kafa karışıklığı vardır.
genelde istanbulda yeni olanların başına gelir bu.

ilk çıktığından beri dikkatimi çeken Adele,
benim o kadar da beğenmediğim ''Rolling in the deep'' şarkısı ile sağlam bir başarı sağladı.
kedisi ''lovesong''u da pek güzel yorumlamış.

Dondurma mevsimi biter..
sokaklardan çocuklar çekilir.
bir kere yağmurdan sonra dondurma yemiştim o güzeldi.
yağmur anında güzel olmaz herhalde.

düzenli uyku diye bir şey var,aslında o düzenli uyku saatleridir.
düzenli uyku takım elbise ile falan olur.
takım elbise yazınca aklınıza hemen kravat ceket falan geldi değil mi?
takım penye pijama'dan bahsediyorum,
üzerinde ''afiç 88, miami summer'' falan yazanlarından.
altına da ''sport'' yazan çorap çektiniz mi tamamdır.

Cheetos yiyin efendim.
diğerlerinden daha güzel olduğunu farkedeceksiniz.
tavsiyem biftekli ve peynirli.

1991'de şarkıların sonunda uzayıp giden vokaller vardı.
inanmayan guns and roses'dan don't cry'ı bir açsın dinlesin.
sonra da Nirvana'nın ''smells like teen spirit''ini
bu arada bu iki topluluk da o dönemler dargındır.
hatta bir konserin sonunda Nirvana davulcusu Dave ''where is axl'' diyerek ergensi bir çatış yapmıştır.

arkadaşım başak e. ''bak sen bunu bilirsin, seversin'' diyerek kulağıma telefonunu tuttu,telefonda Funda'nın söylediği Affetmem isimli şarkı çalıyordu.
severim tabii benim tavsiyem ''Bilen Bengü - Dik Kalbimdeki Yarayı''
süper ıssız adam şekli yaparım bildiğim böyle şarkılarla da ıssız adam kadar kötü bir ses tonum yok benim.
galiba yönetmeninin diğer filmlerine göre çok kötü bir film o.

Türkiyede rock müziğin Haluk Levent,Teoman,Özlem Tekin (?) ve Şebnem Ferah'dan sorulduğu günleri biliyorum ben.
şimdi bir ton topluluk ve isim var.
hepsi 1998 baharında ortaya çıkan Athena'nın Holigan albümüne dua etsinler.
bu arada Athena'nın da 1990 yılında trash metal dediğimiz türü yaptığını ve ''one last breath'' isimli bir albümünün var olduğunu biliyor muydunuz?
şöyle bir albüm kapağı var:
tıklayın.

''çaldırınca çık'' diyen insandan zarar gelmez.
hesabını kitabını zamanını bilen insandır o.

ağzından ''gençler'' lafı eksik olmayan insan, eksik olsun.
yok yazılsın.

tepedeki resim ressam paul cezanne'ye aittir.
Cezanne, Kübizm'in babası kabul ediliyor.
beni bu kısmı değil,
görünce bakıp kaldığım renkleri kullanma yeteneği daha çok enterese ediyor.

şarkı tavsiyeleri:
fleet foxes - drops in the river

kings of convenience - rule my world

5 yorum:

ballı süt dedi ki...

Öncelikle başlığınıza bayıldım efenim.
Ben de ahanda diyenlerdenim.
Ve ve bu bana yapılmaz. Bir yanda fena halde sevdiğim Adele ve lovesong, bir yanda bir zamanlar dilimden düşürmediğim Guns and roses ve don't cry.
Bu arada ben blogumda çok "gençler" diyorum Bay The Oz. Napsam nerelere gitsem şimdi? O da nası hitap edeceğimi bilememekten hea. Yerine geçecek bi şey bulana kadar diycem yaani.

ballı süt dedi ki...

Öncelikle başlığınıza bayıldığımı belirtmek isterim efenim.
Ben de ahanda diyenlerdenim.
Ve ve bu bana yapılır mı. Hem fena halde sevdiğim Adele ve love song, hem bir zamanlar dinleyip durduğum Guns and roses ve don't cry.
Bu arada ben blogumda "gençler" lafını çok kullanırım Bay The Oz, napsam nerelere gitsem? O da nası hitap edeceğimi bilememekten hea. Yerine başka bi şey bulana kadar da diycem yaani.

ballı süt dedi ki...

Lovesong birleşikti bi de. Saygılar.

The Oz dedi ki...

Öncelikle bayıldığına sevindim başlık konusunda hassasım.
gençler yerine arkadaşlar diyebilirsin okurlarım diyebilirsin bir kere benden küçük bir ''eleman'' gençler demişti ben ve akranlarıma o günden beri kılım.
ve ''ah bu şarkıların gözü kör olsun'' efendim.

kelime doğrulama: anoness

ballı süt dedi ki...

Okurlarım çok resmi oluyo gibi. Büyük bi iş yapıyorum havası veriyo bana. Arkadaşlarda da öğrencileriyle arkadaşmış gibi görünen lise hocası havası var. :)
Neyse ben biraz daha düşünücem bu konuyu. Fikirler için teşekkür ettim.

Not: Of. Bana bööle ilginç kelimeler denk gelmiyo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...