16.04.2012

Mugarrip


merhaba,

12'li prizini doldurabilen insana bir yandan çok saygı duyarken bir yandan da saygımı yitiriyorum.

kanımca kişinin nereden geldiği değil, nereye gittiği önemlidir.

''kendinizi mutlu etmenin en kolay yolu'' diye bir tekstil markasına ait afiş sloganı gördüm,
eminönü dolaylarındaydı.

bir arkadaşım 2 sefer tamire gönderdiği telefonu tekrar bozukunca yetkili servise ''düzgün yapın şerefsizler'' diye mail atmış. servisten de ''biz yapıyoruz sen bozuyorsun şerefsiz'' diye cevap almış.

çanakkale dışında vurdular beni,
fakat o da başka bir hikaye anlatırım sonra.

eğer 3 kızdan 2si sizi kesiyorsa sizi kesmeyen kız sizden hoşlanıyor olabilir.
üzerine tamıtamına 2 dakika düşünerek buldum bu teoriyi.
çok da ciddiye almasanız olur,bana farketmez.

twitter'dan randıman alamadığımı daha önce de her fırsatta belirtmiştim ancak fikrim değişti zira ''Tuhaf Ama Gerçek'' adlı bir kullanıcıyı takip etmeye başladım ve akıl gitmeleri yaşıyorum çoğu zaman.
örneğin develerin 3 tane kaşı varmış..piiiuv..

güreşçi ayakkabısı modasına kaptırıp da paçarı falan ayakkabıya sokan bir nesil var ve nostaljik şeylerden bahsetmek çok modayken bundan hiç bahsedilmiyor.

yazılarından birinde gripli olma hali için:Mugarrip demişti Oğuz Aral

asker traşlı kıza mesafeliyim,doğru bir davranış değil ama buna engel olamıyorum.

kendi memleketinin takımı sempati duyduğu ''büyük'' takımlardan biriyle maç yaparken gönlü büyük takımdan yana çarpan insan biraz eziktir bence.

ben behzat ç.'yi pazar akşamı değil pazartesi internetten izliyorum.
öyle bir sosyal çevrem var ki sağolsunlar izlemediğim bölüm hakkında hiç önbilgi vermiyorlar.
bilenler saygısından bilmeyenler ilgisizlikten.

hatun kişide bulunan dalgalı saç, dalgasız saçı yener,istisnalar eminim çok güzeldir.

reklamcı vicdanı da ne biçim şeydir,konu hakkında fransız yapımı harika bir film var üstelik 2007 yapımı filmin adı: 99 francs

izlediğim sıkıcı bir maçta beşiktaş taraftarı beşiktaşlı olduğunu bilkdikleri Usta Spiker Ercan Taner'e ''ercan taner beyaz desene'' diye tezahürat etmişlerdi.
sonra ercan taner mikrofonu kapattı ve tirbünler hep bir ağızdan ''siyah'' diye bağırdı sessizlik oldu, sonra alkışlar geldi anladım ki Ercan Taner tek başına ''beyaz'' diye bağırmış.
işte internetin güzel kısmı bu kayıtı bulabilmeniz dinliyoruz efendim:
http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/62909/ercan-taner-beyaz-desene

DUFY diye gömlek markamız vardır,
yıllarca dayanır taş gibidir afedersinz.
tabii şöyle bir durum var ben hep babamınkileri falan giyiyorum demek satışlar düşük.
http://www.dufy.com.tr/

ekşi sözlükte yazdığına göre yılın ilk parmak arası terlik giyen kişisi 16 nisan 2012 tarihinde saat 11:00 sularında istanbul beyoğlu istiklal caddesinde görüşmüş..evet sevgili okurlar,geçen gün üzerinize afiyet dondurma da yediğime göre yaz gelmiş.
mayıs sıcaklarına hazır olunuz.

saçları 3'e 5'e vurmak zor bir zamanlama işidir etrafınızda yakın zamanda kimsenin yapmamamış olması ilk şarttır.
tabii askerlik görevi başka.

Titanik adlı gemi bir yolcu eksik çıkmış yola ve o yolcu da bir Türkmüş,
bu hafta öğrendiğim bir başka durum ise fifa dünya kupaları tarihinin ilk kırmızı kartını bir Türk hakem göstermiş.

evliliklerini facebookta bir 'event' olarak paylaşan insanlar,
çağırmadıklarınız ne olacak peki?

delilikle dahilik arasında gidip gelinmez ya delisindir ya dahisindir.
zaten ''delilikle dahilik arasında gidip geliyorum'' diyorsan eksik akıllısındır.

sarımsak,kekik,domates bu üçü isterlerse solo kariyer de yaparlar
isterlerde bir arada da alemi öttürürler.

en değerli varlığımız özgürlük !

bence açık mavi, elektro gitar için çok çirkin bir renk.
favorim tabii fender sarısı.

sene 2012 ben halen winamp ve messenger falan kullanıyorum bunlar bilinsin.

istanbul için erguvan vakti geldi,erguvanlar güzel fakat daha güzeli var,
sadece dünyanın en güzel yerlerinde bulunan bir çiçektir o.

fransızcaya özenen kız - fotoğraf meraklısı kıza karşı.
bol ojeli ve saçsaça bir mücadele !

şarkı tavsiyesi:Empty Boat - Mama Iemanja (I Call the Stars)

fotoğrafı ben çektim deniz,güneş ve kum Antalyaya ait

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...