11.06.2014

Ömür Kılıçaslan


2008 senesiydi, Olimposta 3 gün süren Olympos Music Fest - MTV Alternative Nation adında bir müzik festivali tertip etmişlerdi,
Olimpos bizim için "şurası"ydı, yıllarca Rock'n Coke'a gidememiş belki de gitmeyi kendimize yakıştıramamış bizler için, MTV Türkiye'nin düzenlediği bu festival bizler için nimetten sayılıyordu.
 kendi aramızda hazırlıklarımızı yaptık, çadırlı kamp için kombine bilet ve çadırlar aldık, artan paramızı da orada yeme ve özellikle de içmeye harcayacaktık,
üstelik festivale Gevende, Direc-t, Ayyuka, Kreş, Dorian, 110, Makine, Nükleer Başlıklı Kız ve Hariçten Gazelciler gibi dönemin son derece afilli ve alternatif müzik toplulukları geliyordu.
  
Hariçten Gazelciler benim tesadüfen farkettiğim ve müziklerini çok beğendiğim ancak Murat K. başta olmak üzere hiç bir arkadaşıma benimsetemeiğim bir topluluktu, festivalin 3. ve son günü sahneye çıktılar biz 3.güne kadar ucuz alkol alıp kafamız çok güzel gezmenin ve bir hot dog ile gün geçirmenin yolunu bulmuştuk, Hariçten Gazelciler sahneye çıktı ve içinde Anadolu toprağı olan müziği ile bizleri bütünledi o kafayla Murat K. bana "abi çok iyilermiş ya"  demişti.
 
Hariçten Gazelciler'in sahnede olduğu o an festivalden de öte hayatımın en mutlu anlarından birisiydi.
2014'ün 11 haziran sabahı öğrendim ki 
Hariçten Gazelciler'in solisti,abisi, kaptanı, çağlamanın mucidi  terastan düşerek hayatını kaybetmiş.
önce gün boyunca böyle değerli bir insanın ölümüne üzüldüm ,
sonra da "niye benim mutluluğum ölüyor ki?" diye düşündüm.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...