2.11.2007


Yazmak güzel şey ''fesybuk''da öyle gerçi çizmek daha güzel ama neyse
geçenlerde seksenlerden kalma bir tipe sahip bir dolmuşçu ile Antalya trafiğinin geleceği hakkında konuşurken abi dolmuşları kaldıracaklar yahu diyemedim olsun
sineklerin ellerini (yahut kollarını tam kestiremiyorum) kaşıması çok komik oluyor aynı sineklerin kapalı camdanşarı çıkmaları daha komik bir şey
edebi hayatımda imla ve noktalama kullanmamam edebiyatımızın bence en önemli akımı olan garip akımından etkilenmemdendir
bir arkadaşım
''ben resim yapıyorken yani heryerim boya içindeyken sen eve pizza getirmiş olsan ve ben rahatsız olmiyim diye o pizza dilimini kendi ellerinle yedrirmiydin bana?''
diye bir soru sordu tabii pizzayı el yordamı ile yemek keyifli ancak bu gibi bir çok durum için icad eylenmiş çatal diye bir şey var,ilginç bir arakadaş
ezginin günlüğünün en baharatlı ve en leziz şarkısı olan 1980'in akşam vakti diye girdiği bölüm feci takılıyor insanın aklına
yeşili çok seven insan çok fazla var bir de mor seven kızlar var ama yeşil seven insanlar mor seven insanlar kadar ortak özellik barındırmıyor herhalde belki bu yüzden yeşili seçmişlerdir''demokrasi yeşili''
''gel kurtar beni senden''
mor ve ötesi & deep purple
feysbuktan bahis edecektim unuttum
geçenlerde ilkokul arkadaşlarımla buluştum bunun feysbuk temelli olmaması içimi rahatlattı gerçi feysbuk temelli bir buluşmada olucak galiba gelişen teknolojiye karşı yapacak pek bir şey yok neyse birde yutubu akşama kadar güldürü amacı ile kullananlar var değişik insalar onlar sürekli ''bak yutuba şunu yaz bunu yaz...'' diyorlar
caddede yürürken vitrin camından kendine bakan insanlardanım

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...