23.11.2007


susmaktan kış mevsiminde kaderine terkedilmiş yüzme havuzları gibiyim, salt kuru yapraklar parti veriyor. memnun gibiyim aslında fayanslar mavi olmasa...

peronda yolcuların beklediği tarafta bilet bulamadığı için veda edemeyen insanlar gibiyim, boş boş camdan bakıyorum ''pardon bir veda edeyim bir el sallayayım gözlerimi arada sempatik gibi kısayım,sonra giderim'' diyemiyorum

kışlık ancak güzel olmayan kıyafetler gibiyim, bi halta yaramıyorum küçüleyimde bilmem kimin çocuğu... diye gidiyorum

birleşmemiş iki tatil arası gibiyim, pek sevenim yok... mecburen,mecburen...

üçüncü noktası kaybolmuş üç nokta gibiyim, bir şeyler anlatıyorum anlaşılmıyor,bilinmiyor aşmışım aslında belki diye düşün düşün düşün düşün

düşün düşün boktur işin gibiyim, seviyesiz,amaçsız,güldürmeyen,basit ama sade olamayan

külahta dondurma gibiyim, modam geçmiş...

dondurmada külah gibiyim, yense yenilir ama...

göstere göstere yağan yağmur gibiyim, neşesiz bir ıslaklığım var...

fırından çıkamamış ekmek gibiyim,bana da yazık...

şubat tatilleri gibiyim, kısacık,çoşkusuz boşu boşuna halk günlerini iptal ediyorum...

ahşap ev gibiyim, yanma tehlikesine rağmen seveni var...

otobüsteki en yakışıklı erkek gibiyim, her durak kaybetme tehlikesi...

messenger'ın mektup şekilli smilesi gibiyim, kullananım yok zaten kullanışsızım...

ehheheehhe gibiyim, yalandan basması kolay..

serdar ortaçların arasında radiohead gibiyim,...

kıvırcık peruk bulamamış palyaço gibiyim, samimiyim bir yerde..

bıyık gibiyim, iyiyim,hoşum ama arada kalmışım şekilden şekile sokan çok...

kendini sevmeyen gibiyim, derin falan...

bir kendini seven gibiyim,çelişkiliyim..

bir kedim bile yok gibiyim,popüler olmuşum..

bi onu seven gibiyim,çözemeyenlerliyim...

ligin hep orta sıralarında kalan takımları gibiyim,kapatıp gitsem bu takımı güneye yerleşsem olacak...

kübaya gitmek isteyen gençler gibiyim,hevesliyim.. içindenim...

yazın bir şey yapamadıklar gibiyim,yapmışım kışın uyanırımlardanım...

imlası bozuk ama güzel kelimeler gibiyim, kulağa hoş geliyorum kimi zamam...

az farkla aut olan,potanın içinden çıkan şutlar gibiyim,şampiyonken diskalifiye mevzuu...

ünlü uyumu gibiyim, bizbize samimi...

sözleri uydurularak eşlik edilinen şarkılar gibiyim,seviliyorum bi sebepten...

ali şen başkan fenerbahçe şampuan gibiyim,doksanlara hasret...

numaralı gözlük gibiyim,çıkar ilişkisiyim...

dipte gibiyim, zıplarsam steps(basketbolda topla yürüme hatası) olacak...

devlet bize yardım etsin gibiyim,haykırışım...haklıyım... yaratıcılıktan uzağım... halka yakınım...

yine bir ben gibiyim,iyi gibiyim...

bitmiş gibiyim,ş harfini uzatsan efekt olacak...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...