19.11.2007

en baştan söyleyeyim kuzenim arayana kadar yazıcam ''cücük kadar yazmışsın olur mu öyle şey demeyin''baştan söyledim''yok ben duymadım,vay ben görmedim'' olmasın

hissetiğini hissetiğini hissetiğin sandığın his gibi bi cümle var aşktır diye bitiyor o cümleyi ezbere söyleyen defterlerine yazan kızlardan soğumayayımda ne yapayım eşcinsel erkeklere sorsak belki altından bunlar altından derken masum adam eşcinsel çünki

ilkokul öğretmenim çünkü değil çünki derdi.

cep telefonumun zil sesinden feci şekilde tırsıyorum böyle konuşma sırasında pısırık oluyorum sonradan toparlıyorum ama o kadar konuşmuyorum bazen olmuyor böyle...

bir gurup insan biskremin değişmesine feci tepkili ancak kimse metronun ambalaj değişimine bir şey demiyor biçim değil içerik önemli diyor insanlar bu güzelbir şey ben de böyle bir insanımda niye öyle oldu şimdi?...
potoşop merakı ve sosyal yaşamda grafik öğeleri yüzünden herhal.

eğer antalya şehir merkezinde uludağ limon satan bir bakkal görürsem hemen yalandan cümlelerle samimiyet kurmaya girişicem abi antalyada bursa ürünü satıyormu diyerek alıcam tüketicinin cevabını...

ilkokul öğretmenimin yüzünde bir ders boyunca sayılacak kadar fazla ben vardı göz kapağında vardı kapak kapanınca şişer açılınca sönerdi ne biçim öğretmenmiş.

kot pantolon üstü forma giyipte bir şekilde kendilerine yakıştıran insanlar var.
nasıl insanlar onalar? sırları ne?

siyah öğrenci hırkası işine girsek çok para kazanabiliriz sakalı yeni çıkan öğrenci arkadaşlar tarafından hem okula hem dışarıya giyiliyor zira
siyah öğrenci:böyle bildiğin zenci sarı yeşil siyah falan giyiyor afrika zencisi ama

5 erkek altlarında bir araba radyoda metallika ile beraber ilginç tezat oluyor rock-metal kulaklık müziği değildir oluyor.

aracısız gide gide gide samimi olduğum tek mekan piyazı sami
çünki adında samimiyet var.

''pardon bir resmimi çeker misiniz?'' derse birisi acayip mutlu oluyorum ayaklarım yere basmıyor o derece hatta yarım saat kalsın bir sürü resmini çekeyim şöyle böyle kompozisyon yapayım istiyorum

fotoğraf seven arkadaş gruplarıarasında mutlaka
x-abi siyah beyaz çekseydin?
y-sen yaparsın bilgisayarda
x-doğru diyon...
diyaloğu yaşanmalı

bir insanın fotoğraf makinası ne kadar aynı insanların resmini çekmişse o insan o kadar yalnız olabilir
-nah bu kadar yalnızım

beklenen telefon geldi gene koktum ancak kuzenimin yavşak tutumu ve yanından gelen bıcır bıcır kız sesleri üzerine korkum sinire sinirim nefrete dönüştü
nefretim kederimden güzel şarkı

bir şey diyecektim unuttum bir ilişkide ne kadar çoksa o ilişki pek lezizdir.bana öyle geliyor.

bir erkeğin bittiği an büyük beden atlet giydiği andır.

bilgisayar ekranındaki menüye gıcık olanlardanım ulan kocaman ekran kontrastını falan ayarlamak için 10 dakika uğraştırıyor cık cık cık...
not:unutturmayın resim ekliyeyim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...