31.12.2007

belki sen gelirsin diye
odamı süpürdüm
gelecek seferde gelmez isen
yüzüne tükürürüm
(nakarat)
bütün tişörtlerim delik delik
dolanıyorum hep fellik fellik
odamı kokladım senin için
tuhaf bir şey kokuyor

gelmeyen,gelemiyorum demeyen misafire sitem bestesidir.
söz bana müzik o kirli sakallı gitarlı amcaya ait İlhan Şeşenmiş adı Ömer Şahin Gültekin'e bu bilgi için teşekkürü bir borç bilirim.

bir borç bilirim ne kadar samimiyetsiz ama samimi olmaya çalışan bir saygı cümlesidir.Rüşvet gibi birşeydir.

sezen aksu'nun sarı yer yer kıvırcık,parçalı dalgalı sarı saçları olduğu dönemi güzeldi.

sumak sadece lokantalarda bulunur gibi bir şey galiba hiç bir evde görmedim güzel oluyor soğanın üstünde gerçi misafirine sumaklı soğan ikram etmek isteyen ev sahibi de ilginçmiş.

heidi (ismini uydurmuş olabilirim azcık) adlı çizgifilm karakterinin büyük babası ne kadar kadar bir adam.
not:kadar kaba bir kelime.

müthiş hizmet ev sahipleri için misafir sözlüğü
biraz:daha da istiyorum.
azcık:istemiyorum ancak ayıp olmasın diye alıyorum.
birazcık:tanımlama konusunda sıkıntılarım var sempatik konuşuyorum.
azıcık:ses düşmesi nedir bilmem.
tuvalet ne tarafta:(iç mimar falan değilse) çişim geldi çok çay içtim.
yok ben yemesem tokum:ev sahibi için bu laflar tanımsızdır,boştur tabak ille doldurulur.
varsa içerim ya:çay leziz olmuş vallahi kesmedi hanım abla.

başlıklar kırmızı kalem ile yazılır.eğtim tarihinin değişik bir kuralı.bu kuralı yıkan,binlerce renk kalem ile gezen genç kızlarımıza benden selam olsun
öneri:başlıklar diğer yazıları yazmadığımız renk kalem ile yazılır.

dolmuşun penceresinden izlemek dolmuşa binerken çıkan kavgayı ilginç,bu kavganın biri teyze biri yaşı geçmekte olan genç kız arasında geçmesi daha bir ilginç(kız kavgaları güzeldir. liseli erkek mantığı)
gözlemlerime göre teyzeler saldırıya geçtiklerinde en uç organları tırnakları oluyor. amanın.
ayrıca yaşı geçkince genç kızımızda ''ya uğraşmıycam senle ya, bulaşmıycam sana yağğ'' diyerek sabah programları ile akşam üstü bbglerinin hastası olduğunu ıspatladı.bu aksiyonun benimiçin en ilginç kısmı kavgayı edenlerden teyze olanının(korkunç olan insan benzeri ürün) kavganın akabinde ''orospu,pislik'' diyerek bulunduğum dolmuşa binmesidir.

klavyenin bazı tuşları üzerine uzun uzun fesefik konuşulup durumuna göre bazı genç kızlarımız üzerinde hayranlık uyandırılabilir.ancak o genç kızlarımızdan mental bağlamda pek bir şey beklenemez

Yönetmen-şimdi sen bu sahnede ağlayacaksın
Oyuncu-tamam canım yönetmenim
ben ağlamda pek birşey beklenemez bu filmden
koca sıpaydırmen ağlar mı? m.na koyayım.



Space(alttaki uzun çizgi):ayırır,ayırıcıdır.
Back space:keşke tuşudur.
Enter:bizlere bir çok kapıyı açan tuştur.
Escape:çekip gitme tuşudur.
Ctrl:sakin kontrollü ve pratik işlerin tuşudur.
Ç:memleket kokan tuştur.
Q(@):teknoloji ve batının tuşudur.

Ercan Saatçi-bakın kayıta giriyoruz kapıyı açan tuştur.
x-ne tuşu Ercan abi?
E-aman kafa mı kaldı kapıyı açan puşttur diyecektim.
x-ebabil bir kuştur ercan abi.
E-biliyorum canım

müthiş ne kadar yabancı bir kelime.
yabancı deyincede insan dışardan gelenleri yabani sanıyor.Kelimenin kökünün anlamı gereği

yılbaşı tavsiyesi:en güzel şarap içilendir efendim.
son olarak hiçbir indirimi olmadığını bile bile migros clup kartını kasadan geçiren ve kartı olmadığı için indirimden yararlanamayan insanlara buyrun diyerek kartını uzatan müş
terilerdenim

x-yeğenim kimlerdensin?
y-terilerdenim dayı bilirmin?
x-eyi bilirim



dip not:2007 yılının son yazısı oldu yahu

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...