1.12.2007


Göz amelliyatı izlemeyi sevenler kulübü kursak çok para kazanabiliriz.

Kış mevsimin gelişi ile converse giyen insanlara ''üşümüyorlar mı yahu?'' bakışı atan insanlar türedi. Bunun türemesi converse giyen insanlara ''üşümüyorlar mı yahu?'' diye bakan insanlara bakan zamanında soğuk havada converse giymiş insanlar türetti.

Genelleme yapmak suç olursa kaçıp gideceğim bu ülkeden. Zaman zaman çok komik olsa dahi genelleme yapan insanlara uyuz olan insanların varlığından haberdar olduğumdan kendime uyuz oluyorum. onların uyuz olmasına gerek kalmıyor.


açacağa ihtiyaç duymayan insanları ayrı bir seviyorum bu hayatta
hatta bir tanesi ile bir süredir birbirimizin şişesine uzanamayacak kadardan da çok uzaklardayız açacaklı anahtarlığıma dönmüş olmamdan anladım bunu az önce

1
x-durakta açacak var!!
y-sapık mısın birader?
x-yok gördümde uyarayım dedim lazım olur falan..neyse ineyim ben.

toplu taşım araçlarında mevcut olan solcu teyzeleri sevmem. Ancak bu sevmemezlik sadece araçların içersindedir. Teyze araçtan insin hemen geçer.
gerçi yok yahu severim niye sevmeyeceğim ama o kadar makyaj yapmasalar bari saçlar falan of.

az önce tel askıların kırılabildiğini ve benim bunu kıramadığımı öğrendim. Kavanoz kapağı açmak gibi bir görevi olan süper kahramana yakışmadı tabii

bir barda dikkat edilecek en önemli özellik masa örtüsü yahut bardak altlığıdır. Ötesi yalandır.

2
x-Bey bak kuşun ötesi gelmiş.
y-Yalandır hanım bırak.

3
x-ehehe tut al kıss kıss...
y-evladım yalandırma hayvanı vericeksen ver yemini.

Son saniyede atılmış ancak maçı çevirememiş basketler var.Onlara gereken değeri vermek lazım
Turgay Demirel akıllı olsun

Eskiden çok eskiden üretilmiş olan ve halen üretilen tavşan şeklindeki makasların çocuk sağlığı için o şekilde bulunduklarını her türk gencinin bilmesi gerek.

dokuz şekli itibari ile düşündüğümüzde:
rakamların banker bilo filmindeki şener şenidir.şerefsizdir,adidir. Hiç sevmem. Nerde bir dokuz numara giyen futbolcu görsem tiksinirim ondan. Gol atsa sevinmem..
aman git git.. kaybol lan
ancak söylem olarak düşündüğümüzde
dudakları öpücük şekline getiren bir rakam olmasından kelli fena değildir.

4
x-kız seni istemeye geliceklerdi ne oldu?
y- ay aman böyle kelli felli bir adam utanmıyorda.
x-öf sende... öylesi
fena değildir.


altı kere dokuz eşittir kırkdokuz ,
nerden geldin koca domuz.

beş kere beş eşittir yirmi beş,
nereden geldin koca keleş.

dört kere dört ...
dönde g*tünü ört.

Yukarıdakilerin hepsi yasaklansın görün bakın türk eğtim sistemi nasıl çöküyor.

Son olarak kitaplarının kapaklarının iç kısmına en güzel çizimlerini yapmış ve onları kaybetmiş insanlardanım.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...