12.01.2008


böyle,beni tanımadan okuyorsanız bu yazıları sizleri bi başka seviyorum sevgili okur.Var galiba böyle blog avcıları

sıvı garip bir kelime sanki başka bir kelimenin azericesi gibi geliyor bana azerice'de ne güzel görünüyormuş yazınca
(AZERİCE yok büyük yazınca olmadı bu)

rum olmadığı halde rum aksanı ile konuşanları sevmem;mesafeli davranırım;hiç acımam
''azımayazayim yavrimo''
bak bu israil vatandaşı brezilyalı gibi oldu.

looney tones karakterli siyah tişörtleri ile basketbol oynayan gençler ne oldular. Ne yaparlar şimdi.

Ercan Taner'in ntv'ye geçmesine üzülsem mi? sevinsem mi? bilemedim.

küçük ercan sınıfa girer sınıf 50 kişilik mevcudu ile ona bakar
ercan'ın ilk sözleri
-3-a tıklım tıklım muhteşem bir kalabalık...

sonra ilk boş ders ercan sınıf başkanı
-şu an 3-a da müthiş bir uğultu var kendi sesimi duymakta güçlük çekiyorum özellikle kapı önündeki gruptan müthiş bir gürültü geliyor bu inşallah hocanın kararlarını etkilemez

cuma günü okul
istiklal marşı okunacak herkez sessiz müzik hocasını bekliyor
o sırada ercan-ve istiklal marşımız...


3harf.com'a tarafımdan girilmiş bi kaç giri.

diyon,yapıyon,ediyon,geliyon,gidiyon gibi söylemlerden en yurt geneline yaygın olanı diyon galiba.

piyazcı sami'de az piyazın tabağı çok piyazdan daha güzel. yeşilli bi kere
güzel yeşilli hemde.

elbisenin altına pantolon giyen kızlar vardı, ne oldu onlar? şimdi hepsi dar paça kot giyiyor. onlar elbise altı pantolon yaparken ben demiştim onlara ''halbuki dar paça,konvers giyen insan için leziz birşey'' diye ahh ahh...

bayanda kıvırcık saç ne kadar iyise erkekte de o kadar feci.

son olarak kağıt peçete yerine tuvalet kağıdı ile burun silenlerdenim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...