25.01.2008


Yarattığınız bir şeyin beklentilerin ötesinde beğenilmesi ne hoşmuş.''Şimdi tanrıyı daha iyi anlıyorum.'' Diyeceğimi sananlar yanıldılar en fenasından.Merak edenleriniz olaplüp(olabilir).
anlatayım efendim. Ben geçen hafta bir şarkı daha yaptım. (evet, şarkılar yapıyorum ve genelde ayrobik müziği gibi olduğundan pek mevzu-u bahis etmiyorum.) ve şarkı fazlaca beğenildi.Onurla yaptığımız ufak bir düşünce derinliğinde şarkının vokalsiz halinin shoping sound olduğuna karar verdik. (ki bunda sayın sevdiceğin katkısı bayağı bir büyük) aslında şarkının güzel olacağı yaratırken hafiften oynak bir havaya bürünmemden belliydi ancak oynamayan bir adam olduğumdan bu konun derinlerine inemeyeceksiniz.Merak edenleriniz olaplüp(olabilir).Şarkıyı indirmek için bir link bulup bildireceğim.

Neyse

Çok tırt bir okursunuz sevgili okur.Geçen yazıda yaptığımı idda ettiğim sanat kesinlikle aliterasyon değil.Hiçbiriniz söylemediniz ya alacağınız olsun

''Alacağın olsun'' da ne rezil bir samimiyet taşıyan lafmış.

piringıls adlı cipsler ilk çıktıkları vakit ne biçim moda olmuştu ya...
hayır ambalajı kötü,yemesi zor,diğer cipslere göre pahalı..., falan... sırf yeni diye... ne tırt milletmişiz.(burada bahsi geçen millet cips seven millet)

az önce biç park diye okunan mekanı piç park diye yazdım bir konuşmada ne biçim tiksindim kendimden kelimelerim yetersiz sevgili okur.

az öncede bir arkadaşım iyi karnesine karşılık aldığı ödülleri saydı kendimden geçtim yüzsüzlüğe vurmuşum bi ara kendimi.
Merak edenleriniz(olaplüp)
1-ev böreği
2-ev pizzası
3-ev yaş pastası
4-ağzınızın suyunu toparlayın şimdi

fötr şapkalı amcaları sever,
hacı takkeli amcalara nötr yaklaşırım.

(fötr ve nötr işte sanat böyle olur.)

Otobüste süslü teyzelere yer vermem. birine yer vereceksem çok düşünürüm.Kolay bulunmuyor bazen o yer.

Göksel'in Taş bebek şarkısında çok güzel Teoman taklidi yaparım.Hani bir gün lazım olur diye...

En kararlı erkeğin bile uzun saçını kestirmiş hali yitik bir haldir sevgili okur. Beş,on dakika iç dünyasına dönsün bırakın

Otobüse durak harici biniş yaptığım zamanlar.Bir garip utanç ve gurur yaşarım

kılık kıyafet detayı konusunda aşırıya kaçarım.yılalrdır kırmızı giymem

sevgili onur (yani onur'un sevgilisi değil kendisi)

bugün sana biraz ters davranır gibi olmamın tek sebebi sorgusuz sualsiz gitip yine o güzel biranı almandandır.
halbuki kapı önünde konuşmadık mı ''abi para yok gazoz kola birşey alalım'' diye?
beni bakalladan dışarı atan şey ise senin üzerine gidip pallmall layt sigaranı almandır.
halbuki kapı önünde konuşmadık mı ''abi para yok gazoz birşey alaım'' diye?

Karacoğlan der inşallah sigaran gibi pall ve mall olmaz sonun
düşük bel giyersen kaçışın yok görünür donun


''Karacaoğlan der inşallah
Görenler desin maşallah
Kara donlu beytullah
Örtüsü kara değil mi''

ayakkabılarımızı giyerken birzlere yarıdım eden aparakta kimileri çekecek kimileri kerata diyor ciddi bir ismi yok yani bu aparatın.

oz-murat
m-efendim
oz-hani bu öldükten sonra geçilen köprü vardıya neydi onun adı?
m-sırat
oz-koyemde tur at
müge ve ömer-eheheheheehehehehhe
(bunu komik yapan murat isimli birisine söylenmesi ve bunu çakabilecek güzide insanlarla arkadaşlık edilmesidir.)


bugün doğan çocuklara isimler
erkek:aparat
kız:blues

son olarak ısınmak için mağzalara dalmış insanlardanım(ama alıcaz o ceketi değil mi murat?)

http://rapidshare.com/files/86579343/O__287_uz-Dancer_in_the_war.mp3.html

bahsi geçen şarkıyı indirmek için tıklayınız ,
free seçeneğini seçiniz ,
belirtilen süre geçtikten sonra belirtilen harfleri kutucuğa yazınız ,
enter tuşuna abanınız ,
dinleyiniz .

Not:nazar deymesin bilinçli yazılmıştır.
dip not:murat ceketi almış

1 yorum:

tJ. dedi ki...

oz blog yaz.
bu arada yorum yazınca aşağıda bir de kod giriyorsun ya (doğrulama koduymuş), işte o kod bende şu anda "kvrkc". "kvrck" olsaymış kıvırcık olurmuş.

eğleneyim dedim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...