17.06.2008

bella simamaer

düşününce ''hassiktir'' çok komik türemiş bi küfür.

kısmet diye et firması olsa ne biçim olur ha.
''kısmi et satışlarımız başlamıştır'' diye reklam yapsa.

okur insan,
Antalyada dolmuşa, otobüse, tramvaya zam gelmiş
sinirlerim tepeme çıktı.
bu ne yaz sezonuna hazırlıktır?
bu ne tilki gibi görünmeliktir?
Antalya gibi bir şehrin nasıl söz sahibi kurumlarından birisi minübüsçüler odası olur
zaten onu hiç anlamadım.

fayrouz reklam müziğini abartmayın.
sadece güzel gibi işte.
ben indirdim oradan biliyorum.

şu üst kenardaki benim resmim de ne biçimmiş?
kaplumbağa gibin.

yayalara verilen düğmeye basıp karşıya geçme hakkı çok ilginç geliyor bana
ha bir de istanbulda ''şimdi karşıya geçebilirsiniz'' diyordu trafik lambaları.

gün gelecek cep telefonu olayı da bitecek
nah buraya yazdım...
aklıma geldi, eskiden sebepsiz çağrı atma diye bir şey vardı
hala var mı acaba?
yoktur herhalde

okul gömleği hariç
bir gömleği de kendime yakıştıramadım şu hayatta.
ama alıcam bi tane he çıtçıtlı hem ekose...
siyah gömleğe canlı renkli kravat takınma modası en çok kurtlar vadisinde komik duruyordu.
kravat dediğim de esasen hırvat anlamına geliyor.
hırvat demişken hırvatistanı da yenicez gibime geliyor.

apartmanlarına nazar boncuğu monte edilmiş ülke:
Türkiye!

Fenerbahçe nazar boncuğu desenli forma yapsa ya en sarı lacisinden.

ataride bilardo ve golf oyunlarında üzerime tanımam diye düşünürken geçenlerde ömer adlı arkadaşımın
hem fotoğraf makinası,
hem mp3 çalar,
hem atari,
hem de video oynatıcı cihazında
yıllar yılı oynadığım ve pek ilerleyemediğim bir oyunu buldum
yine oynadım yine ilerleyemedim.
olsun
''Adventure Island''mış adı
90 tankta yeşil tank olurum.

björk ve trio gudmundar ingolfs adlı arkadaşlar 1990 yılında jazz bir albüm çıkarmışlar dadından yinmiyor.linkini vereyim sizde doyamayın.
''bella simamaer''e dikkat
http://rapidshare.com/files/112970777/Bjoerk_-_Gling-Glo.rar

rapidshare adlı site biraz değişikliğe gitmiş galiba kedili olan harflari yazıcakmışız şifre bölümüne.

lokum gibi kelimesi olduğundan biraz değişik kullanılıyor.
çok güzel,extra güzel,harika,müthiş şeylere deniyor lokum gibi
halbuki lokum basit ve çok güzel bir şey
var öyle şeyler.
seviyorum kendilerini.

sol (en azından türkiyede) yaratıcılıktan çok yoksun durumda
yakışmıyor yahu.

3 yorum:

Vaykorus dedi ki...

Link verdiğiniz için teşekkürlerimizi borç biliriz efenim..

Piyaztheoz dedi ki...

rica ederim hatta ben teşşekür ederim,abidik gubidik siteler ile uğraşmak zorunda kalmıyoruz

Gokce T dedi ki...

oz sana burdan sesleniyorum, sınavını kontrol et cağnım, epiyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...