15.06.2008

ninja kaplumbağa terbiyecisi


öğrenci seçme yerleştirme merkezi kurumunca yapılan öğrenci seçme sınavımdan bahsetmeyeceğim.

Osman Hamdi diye birisi var.
mühim bir türk ressamı kendisi.
Osman Hamdi, hiç ressam ismi gibi mi?

Eski model zenci müziği ne güzel şeydir arkadaş
o kadar güzel ki yeni müziklerini(hip-hop dalgası) bayağı garipsiyorum.
iyice çocuk gibiler yahu.
yeni arabalar gibi

O değilde halısahaya ayak basmayalı bayağı oldu(uçmalık atın lan)

şimdi mtv türkiyeyi arıyorum canlı olarak yazıcam buraya herşeyi...
diling dong sesleri eşliğinde bir ses kaydı tarafından yönlendirildim.
tuşlamalarımı yaptım.
oparatöre bağlandım.
dedim ''ben yarışmada derece almıştım, beni aramadınız.''
dedi 'beyfendi, bugün pazar olduğu için şu an hiçbir yetkili yok. pazar olmayan bir gün ararsanız yardımcı olabiliriz''
''aaa'' dediğinizi duyabiliyor gibiyim.

geçenlerde oturdum hesapladım 100.yazıma az kalmış.
garip.

life with louie ne güzel çizgifilmdir.
ninja kaplumbağalar da yayınlansa (ama ilk versiyonu) otursak izlesek.

kaç seferdir dikkat ediyorum: açıköğretim fakültesinin sınavları olsun,üniversite seçme sınavları olsun kapıda arama yapılırken (kızlar erkekler ayrı yapılıyor haliyle) kızlar sırası nasıl kalabalık oluyor anlatamam.
yürür hızda geçiyorum yanlarından.
salona giriyorum, dişi insan nüfusunun kalabalıklığı orada da dikkat çekiyor.
diyeceğim o ki,
kız milleti okumaya niyetli arkadaş
türkiyede kadın kavramının anlamı değişir mi?
bilmem.

son olarak boşluk doldurmaları soruları seven insanlardanım.

doğan veletlere isimler
erkek:hoparlör
kız:sound system

arananlara şarkı tavsiyesi
pentagram-unspoken.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...