22.06.2008

hubalamba işler

hani okul bittikten sonra tatil döneminde okul gömleğini,pantolonunu falan normal yaşamına adapte eden gençler var ya..
işte onlar haziran ayını hüzün içerisinde geçirmeme sebep oluyorlar.

az önce farkettim,
teknolojinin gerisinde kalmaya ciddiyet ile devam ediyorum.
pek anlamadığım i-pod hadisesini yeri kavramaya başlamışken bir de dokunmatikleri,renkli ekranlıları çıkmış.
hayret bir olay arkadaş.

benim amerikada kuzenim var be
bunun havası ile sikertirim sizi, afedersiniz

bir şey ''bam'' diye alamıyorum bunu cumartesi bir kez daha farkettim
haftaya kaldı şort alma işi

pink floydu pek sevemedim ben bu hayatta.
hele ki enadır birik indı vol adlı şarkılarını bir ara sever gibi oldum.
sonra ''korn kavırı gaz olmuş hacı'' dedim ve klişe yaptım kendi kendime.
böyle birisiyim.

sıcaklarda pis başladı be!

bilgisayar her an kapanabilir o yüzden bu yazıyı burada kesiyorum

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...