28.09.2008

bir gün belki hayatta gün dönende dönence .


-okurum istek yapar da ben yazmam mı sevgili okur.
hemen yazarım da ne yazarım onu hiç hesaba dahil etmedim
du bakalım bi başlayalım.

-bir filme gittik bugün sayın tüfekçi ve kuzeni başak hanım ile
filmin adı orjinal cinayetler olarak çevirilmiş
ingilizce adı da pek beni bağlamıyor.
klasik bir polisiye filmine ait özelliklerin yanında etkileyici gibi kurgu ve son da eklenmiş bu filme
en çok beğendiğim noktası girişindeki grafikleri oldu zaten onları düşünürken filmin başından bişey anladım ama başından bişey anlamadığımız filmleri daha çok severiz değil mi sevgili okur

-çeri pay denen yiyeceğin dondurmalı olanını sewverek yiyorum uzun bir süredir
kışın yanında sade kahveyle daha güzel olabilir.

-''kaybedecek neyim var ki'' tribine giren insanı yakalayın bağlayın
ceplerine bakın
kesin o insada i pod var,
kameralı cep telefonu var,
cüzdanında hep para var,
şımarıklıktan yapıyor bunlar.

-kuzenimçelikkaya aradı akşama doğru
hiç öylesine aramış
ben de anlamadım
ama iyi bir hissyat
uzatmadık kapattık.

-lcd gibi flat gibi incecik monitörden çok zayıf kızların kollarından tiksindiğim gibi tiksiniyorum.

-iyice fikret kızılok gibi oldu saçlarım.

-tavladanda hazzetmediğimi farkettim
artık tam oldum.

-o zamanlar x ile y çıkıyordu
ben de arkadaşım olan x'e dedim ki ''bir sor bakalım y'nin arkadaşı varmıymış?''
how i met your mother adlı dizinin türkiye versiyonunu yazdım size

-biri alişana söylesin saçları çok kötü.

-kız kesen erkek çok komik görünüyor.sanki dünyası duruyor iblisin
fokuslanıyor bir anda.
bir de erkekte g*te kilitlenme hadisesi ve dekolteye takılı kalan erkek durumları var.

-anaya bacıya küfür üzerine kitap yazılır.
ben en çok anaya edilen küfür hakkında ''anasının hatırını sormak'' demeyi seviyorum.

-yaz yaz bitmiyor değil mi sevgili okur?
bu arada yazmak demişken köy yerinde sermek anlamında kullandığımız yazmak kelimesi türk diline o anlamıyla girmemiş henüz
çok sinirlendim.

-bu blogu en çok kim okur?
mehmet okur

-kürdan yerine sakız kullanmak da etkili olabiliyor.

-esin özbek de gelse uykusuz dergisine ne güzel olacak.

-nerede bir kolasının dibini kafasına dikmeyen insan var anlayın ki o insan beklentisiz insan.

-sosyomat diye bir şey vardı ondan bi bok anlamadım ben.

-serdar ortaç'ın şeytan adlı şarkısının klibini başından sonuna kadar izledim ve klibin de şarkı gibi kenan doğuludan çakma olduğu kanısına varmakla beraber bahsi geçen videonun içerisindeki dans görüntülerinin de izlenebilecek en nefretlik görüntüler olduğu kanısına vardım.

-bu kış yağmur çizmesi göreceğiz bayanların ayaklarında ne olursa olsun adidasın boks ve güreş ayakkabısı serisinden kat ve kat iyidir
ha unutmadan avrupa takımları arasında livırpul hersene güzel forma yapan takımlardan oluyor.

-livurpul hakkında da bildiklerimi yazayım
bir liman şehri livırpul şehrinin takımı olan livırpul liman işçileri tarafından kurulmuş bir takımdır işçilerin kurduğu bir takım olduğundan olacak ki kızıl renkte forma giyer.takımın popüler taraflarlarından biriside bitils solisti con lenındır.

-ülkücü işçiler derneği diye bir şey gördüm bu hayatta.
logosu da hilal şeklindeki bir dişlinin içeriside uluyan kurttu.

-bizim dersanede sade neskafe 75 kuruş buna bayılıyorum.

-devrim arabaları filmi geliyor. fragmanını izlerken aklıma geldi bu eski türk arabaları da almanın golf arabasına yaptığı gibi yenilenip çıksa ya

-düşününce ölenle ölünür de o iş öyle olmaz

-bıyık kalsın

1 yorum:

Gokce T dedi ki...

sevgili oz lütfen bana yardım et. i hate bayram çağrımı görmüş olmalısın, ne yapacağını biliyorsun, bi telefon yeter çıbıcık evden çıkmama. bıyık bile kalsın, valla kötüyüm, yalvarıyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...