23.09.2008

los le



beni çok iyi tanıyormuş gibi "nev-i şahsına münasir birisi" olduğumu söylemişti 2006 yılında bir dersanenin bir edebiyat öğretmeni.
bu tespiti sadece jöle ile dikeltiğim saçlarım ve tişörtümün içine gömlek giymiş gibi görünen tişörtlerim falan yoktu diye demiş olabilir. onu tam bilemiyorum ama diğerlerinin sene sonu girecekleri öğrenci seçme sınavları için yorum yaparken bana bunları demesi ilginç geldi

evet bir şekilde diğerlerinden beni farklı kılan özelliklerim var.
ama bu çok farklı bir şey degil çünkü muhakkak sizinde var boyle özellikleriniz olmazsa dahi en azından bir farkiniz olmuş oluyor.
esas konuyu getirmek isteyip de getiremediğim şey
eskiden felaket bir solak olduğumdur.
ben eskiden solaktim
yazi yazmaya solak olarak basladim.
tüm karikatürlerimi sol elimle çizdim
hep yan sıradaki elemanla dirseklerimiz tokuştu
yemek masalarının sol tarafı boş olan kenarlarına oturdum

sonra
bir ara
kendi kendime
sağ elimide kullanmayı geliştirdim
normal olmak ''aa sen solak mısın?,yazın da ne biçimmiş?, o nasıl kalem tutuş yahu''ları duymamak süper gelmişti
solu bayağı boşladım
o yüzden, şu an sol biraz daha güçsüz olsa dahi iki elimi de kullanabilme yetisine sahibim.
ama yine de 10 parmak klavye sevmem
giderek sağ elimi kullanmaya başladığımı düşünürken dün aldığım kastamonu kır pidesini sol elimle tuttuğumu farkettim.
bu şekilde bir çok örnek buldum kendi kendime
bilinçsiz(bilinçsizseniz bilinç sizsiniz) bir şekilde sol elimi kullanmaya devam ediyorum
mesela, kübra doğan'in sol gitarini da neredeyse calıyordum
ama gitar çalamadığım aklıma geldi
bu gitar gibi solaklar ile ilgili değisik ürünler var.
onları da hep merak ediyorum ama hiç incelemiyorum araştırmıyorum bir gazetenin haftasonu ekinde çıkmasını bekliyorum.

işte bunu anlaticaktim size anlattim.
yarın birgün "e anlat bakalim oz" derseniz aklıma yine bir şey gelmeyecek siz geviş getirirsiniz.

grafik bana aittir çok süper arka plan olmaktadır

bu blogtan şu sarkiyi buldum indirin bari

1 yorum:

Gokce T dedi ki...

artık daha sık yazmanı istiyorum, istiyorum, istiyorum, yap bunu.

ve siz, oz olmayıp da bunu okuyanlar, düşünün istediğinizi, hah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...