3.09.2008

kavalye


''neredesin bir süredir yazmıyorsun'' gibi düşüncelere kapılmadınız di mi sevgili okurum?
sizden de beklentim buydu zaten,
aferin.
öyle hiç şort giymeyip de sadece tatillerde bir anda şortu ile beliren sakal bırakan insanlardan değilim zaten tatilde falan da değildim.
ufak çaplı bir ingilizce klavye sorunu yaşadım.
küçümsemeyin, mesela sıkıldım yazıcaksınız ''s*kildim'' olacak
onun gerginliği zaten sizi s*kilmişten beter ediyor.
mesajlaşırken de oluyor aynı sorun kurtulmak için ifadeyi derinleştirip sikildim yerine ''içime dert oturdu'' yazabilirsiniz.
siz bilirsiniz.
ben şu günlerde boş beleş şeylere bakıp ''ulan ne garip ha, eskiden birisi bu böyle olacak demiş bu böyle gelmiş böyle gidiyor..'' temalı düşüncelerdeyim.
en son denize girmek hakkında böyle düşündüm.
garip bir olay
şu dünyada ayıbı olmayan iki şeyden birisi galiba
ki diğeri bilim denilen şey
neyse efendim denize girme olayı özellikle sınıf ortamında ki arkadaşlarla yahut pek cıbıl hallerde görmediğimiz insanlarla gerçekleşiyorsa çok garip ve çizilmesine gerek kalmayan karikatürize bir olay haline geliyor.
aylarca artist artist giyindiğiniz insanların karşısında yarı çıplaksınız ve daha da ilginci onlarda çıplak.
''korkuyorum anne'' adlı filmde bu konuya benden kat ve kat daha iyi deyiniyorlar.
bir şiir ile bitireyim

mesincır
gözlem ve tespitler biriktirdim beynime
hala kağıt kalem kullanmıyorum
sevdiceğim girmiş messenger'a
sizden müsade istiyorum

Not:
fotoğraf da klavye de Ömer Şahin Gültekin isimli kişiye aittir.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...