23.02.2009

ey okur, üstmodernlern kızlardan ve benzermodern birisi olmaktan korkuyorum!


böyle çok marjinal tipli,enterasan kıyfet ve saç kesimlerine sahip,herzaman kendilerinden 5-10 yaş büyük benzermodern tarzlara sahip heriflerle takılan blog fotoğrafı yahut yabancı marka katoloğu gibi üstmodern görünümlü genç kızlarımız var ya
onlar korkutuyor beni bazen.
ancak kısacık saçlı çok esmer çok zayıf mağza çalışanından korktuğum kadar yalandan da yılandan da korkmadığım aşikar.

ulan sizinki dünya da bizim ki dünya değil sanki
ikiside belli katmanlardan oluşan ve dönen maddeler.
ben biliyorum: sen de 'yoncaevcimik' şarkılarıyla büyüdün,ben de

nedir bu tavır?
cevap: reklam dünyası.

'benzermodern' ve 'üstmodern' de güzel bir deyimler oldu kendi adıma

candy aduma

biterken 'müslüm gürses-itirazım var' çalıyordu.
tenasuplu oldu.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...