2.02.2009

tropik love


sehrin sagda solda cok gorulen insanlarin bir ortamda ortak arkadaslari vasitasi ile tanismasi bence cok garip.
2 gun once de goruyordun artist artist kafani ceviriyordun.
2 gun sonra "haci naber"
olmaz.

"kadin adam oldugu kadar kadin sayilir"
yedi numara dizisindeki asiye karakteri dedi.

sevdicegim gitti bi fenayim.
detaylara kahve esliginde girebilirim.
burada girmem.

oyle cok samimi olmasam da etrafimda hep yabanci asilli vatandaslarimizdan da olsun istyorum.

gokce-siz akraba misiniz?
mardinli midyeci gencler-oyle sayiliriz..

sibel tuzun, artik goguslerin oldugunu farkettik
yeter canim,yeter cicegim.

tuketiciyi ne kadar korursaniz ekonomik krizden etkilenme ihtimaliniz o kadar duser.
kriz alis-veris ile atlatilir.

eski yugoslav gocmenlerinin konusmasi guzel oluyor.

kalp temizleyicisi olsa ya

kahve dunyasi kasik seklinde cikolata yapmis nescafenin yaninda veriyorlar.

insan sigarayi biraktigi tarihi hatirliyorsa
o sigara terk edilememis demektir.
bir benzeri kadin erkek iliskilerinde de gecerlidir.

"hep kizlarla geziyor" diye kiziyorlar ya erkeklere
hemen diyorum erkeklerle gezse daha fena degil mi?
susuyorlar
guluyorlar bazen de

askinin meyvesi elma armut olan var midir?
kivi guzel kivi.
portakal da iyi
sulu olucak

inanir misiniz?
aylardir deri ceketleyim.

ev mantisi satiyorlar ya
o insanlara dikkat
basbakan olur o insanlar.

vi$neli $iir
eskiden hic icmezdim
simdi cok seviyorum
halleyle cok guzel gidiyor
Visne suyu cok yasa!

salca ne guzel sey
cam kavanozda olsa daha iyi de
pahali

'centilmen' ne guzel kelime
kapi zili melodisi gibi

tatli dilli tezgahtar vardi bir saaticide
dedim bunun evliligi de guzeldir.

hemen evli mi diye bakmisim sinsi gibi

gaza gelmis gibi yapan orta yasli insan hic sevmiyorum seni

bunlar da boyle biline der ve giderim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...