5.02.2009

civar


esasında sıcak gibi ama soğuk gibi olan klasik antalya havalarından bir tanesiydi.
müzisyenlik alanında tahsil göstergesi üniversiteyi vurmuş olan arkadaşım çiğdem ve yeni kestirdiği kısa modelli saçlarıyla şehrin cazibe merkezi tabirini kullanabileceğimiz belediye işhani civarlarındaydık.ben ''bi dersaneyle görüşeceğim'' dedim ve iş bilir tavırlarla planımı çiğdeme anlattım.iş bilir tavırlarımda etkilenmiş olacak ki 'gık'ını çıkarmadan yanımda geldi.
deniz yönünün tersine 100 metrelerce yürüdükten sonra bahsi geçen dersaneye yaklaştık.
baktık,binayı inceledik.ben aynı iş bilir tavrımla ''asma kat bak bunlar bi deprem olsa felaket'' dedim.çiğdem de eklemelerle onayladı.
neyse dedim girdik içeri sosyal demokrat tipli bir öğretmen bize dersanesinin niteliklerinden ve ne denli güzelliklere sahip olduğundan bahsetti.
oraya tekrar görüşmeye geleceğimi ben ve çiğdem biliyorduk.
fakat tıpkı bir sinsi gibi olalım diye: önce bir aracımız olmadan dersaneyi tanımaya karar vermiştim.
diğer dersanelerle 3 aşşağı 5 yukarı aynı bir tanıtımın ardından şehrin içersinde bir şeyler yapmak amacı ile dışarı çıktık.
yürürken arkaya,binaya baktım ve''logosu çok kötüymüş yahu'' dedim;çiğdem de eklemelerle onayladı.
başladığımız yere,geriye yürüdük.
arkadaşım çiğdem ve yeni kestirdiği kısa modelli saçlarıyla şehrin cazibe merkezi tabirini kullanabileceğimiz belediye işhani civarlarındaydık.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...