20.01.2010

beter ol.


otobüs yolculuğu esnasında ''şu düşündüklerimi yazayım da okurumun aklını alayım'' diye aklıma süper yazmalık şeyler gelmişti de..
hepsini unuttum işte.
neyse rast gele bakalım yazmaya başladım bir kere.

kız bavulu diye bir şey var.
amanın ki ne kocaman şeydir o öyle.
ne bileyim,
yarın bir gün insanın sevdiği olur da öyle bavulla gelir güneye (kaş-olimpos falan)
o fena yani.
gerçi bir yerlerdeki, bir sevdicek ''seni koyacağım bu bavula'' derse
o zaman bu bavulların büyüklüğü hakkında fikirlerim tersine döner.
böyle tırt biriyim işte.

bir de, ne zaman güzeller güzeli bir dişi kişi farketsem yüzde 75 ihtimalle 2 dakika sonra mesajlaşmaya başlıyor.
bedava mesaj kötü bir şey bence çünkü:
bir süre sonra o kız, iyice eğri büğrü oluyor.

''kendime bu kadar aşık bir adam buldum sonunda''
istiklal caddesinde yanımdan geçen çok rok tipli çok kıvırcık kız,
yanındaki benzer tarzdaki arkadaşına söylüyordu.
demekki herkes kendine aşık olmayanın peşinden koşmuyormuş kanısna vardım.

yalnız insan:yanından geçenlerin konuşmalarıyla eğlenen insandır.

fenafillah diye kelime var.
yorumsuz kaldım.

iki kere falan gitmeme rağmen çok sevdiğim ve her etrafından geçerken ''bak burada demlik vardır güzeldir.'' diye etrafımdakilere tanıttığım demlik cafe barın bossa-nova adlı bloggerda severimiş.
işte blogger böyle bişi.

yolculukta şakira dinliyorum.
canlı bir albüm kaydı var onu dinliyorum tavsiye ederim.

ailemden habersiz antalya yolculuğuna çıkacağımı öğrenir öğrenmez güvenliğimi önemseyip de yolculuk esnasında benden haber bekleyen arkadşım Eylem: süper bir insandır bence.
slim sigarasına da bir daha laf atmiycim.

'yemekhane saati beklerken volta atan kız' gördüm okulda
libido düşmanı gibi.

peki ya habesizce antalyaya gelme esnamda kapıyı 9 yaşındaki kardeşimin açıp da direk
''bilgisayarda ben varım'' demesi.
işte aile öyle bişey sen ne yaparsan yap.
onlar seni seviyorlar.
hep seninle olacakları belli.
risk yok,
pek heyecan yok,
sevgi içerikli sadece.
arkadaş,sevgili öyle mi hiç?
değil.
özlüyorsun hasretle sarılıyorsun bir süre sonra da yüzüne boş boş bakan insanlara dönüşüyorlar.
neden çünkü hisleri değişmiş,bıdı bıdıymış.

öyle romantik-duygusal bulduğumdan değil
inceden bir ritim verdiğinden seviyorum yağmuru.
yoksa tek başına yağmur bir doğa olayıdır.
eğer siz tek başınıza değilseniz,hafiften anlamlar gelir.
ha bir de hepimizi adaletle ıslatabilmesi var.

tekel birası tekrar çıkmış.
görürgörmez aklım gitti 50cl yokmuş 33cl aldıdım.
istiklalde bira içen modern gibi adam oldum.
yok böyle bir aroma.

fatih akın filmler sever bir insan olduğumdan dolayı soul kitchen'a da gittim.
gayet güzel bence.
birol ünel de harika oynuyor.

şili'nin dünya haritasındaki yeri hep düşündürmüştür beni.

ayrılmak çok acayip bir şey.
bu konuda lokativus adını verdiğim yakın yerlerde takılan kişilerin çok ayrılması üzerine çok teorilerim var.
mesela sınıf arkadaşıyla çıkmak iyi gibidir
peki ya ayrılmak.
düşünsenize en absürd hallerini bile bildiğiniz,
nasıl baktığınızda nasıl tepki vereceğini bildiğiniz bir insan var
ve siz onunla sürekli aynı mekandasınız
ve çok ayrısınız.
ulan ne garip ya.
hep insan icadı şeyler bunlar.

hale caneroğlunu da gördüm şu hayatta.
sandığımdan uzundu.

istanbuldan ısparta üzerinden antalyaya otobüsten hiçbir mola yerinde inmeyerek geldim.
yol boyunca,shakira,dido falan dinledim.
3 film izledim.
''garfield 2'' beklediğimden baya komikti.

burun direği sızlamasını sadece deyim zannediyordum.
gerçekmiş öğrendim.
küçük bir burnum olduğunu iddia edene de selam olsun.

bence mutluluk:
şehirler arası otobüste yan kolduğun sahibi olmamasıdır.
Yahut yan koltuğun güzel sahibine emanet edebileceğiniz bir kalbinizin olmasıdır.

''şöyle şehirler ,böyle güzel şehirler'' diye insanoğlu olarak hatrısayılır bir süredir söylenip duruyoruz ama bir de o şehirlerin aralarıı var.
ve bence o şehirlerin ara yolları olmasa zerre lafını etmeyeceğiz o şehirlerin
ki zaten araları olmasa hemen hemen hepsi aynı şehir olacak.

aşk herşeyi affeder de
aşk ile aşık atılmaz.

hani o çorabın altı eriyor da yok gibi oluyor da aslında var oluyor ya.
işte bazı aşklar da o raddeye geliyor.
o kötü bişey.
her yerde de çorabını çıkartamıyor insan.
üşüyor zira.

Fotoğraf:bana ait olup antalyadan bir yaz günüdür.

4 yorum:

Turist dedi ki...

insanın kardeşinin olması ne harika bir duygudur. kesin öyledir..

bensiz piyaza giderseniz, aklım kalır!

The Oz dedi ki...

eğer sen gelmezsen sensiz gideriz sonra da aklını alırım da gelirim.

bossa nova dedi ki...

Demlik ahh Demlik ufak köpeciğiyle tatlı sahibesiyle hafif tuzlu da olsa hoş bir mekandır.
Şehir şehir demişsin bissürü adımı görüdm sandım bisürü oysa da iki harf tutuyor cık cık..

Piyaztheoz dedi ki...

cık cık..bissürü

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...