17.07.2010

let it roll, baby, roll


otobüs bekleyen insanların '' yürüsek varmıştık'' şimdiye demediği bir dünya istiyorum.
hayatla ilgili, içerisinde daha ağır kelimler barındıran ve ciddiymiş gibi duran cümleler de kurabilirmişim aslında.

göğüs dekolteleri arasında en fazla kafa karıştıranı göğüs altı dekoltesi galiba,
sadece televizyonda görebileceğimiz bir tür diye biliyorum ben.

birisi-fırat,koyyimde tur at.
fırat-attım ki,ben birinciymişim ki.

bir cümlede mini kupır adlı arabanın adı geçerse hemen kendi kendime ''miniğ kopaeğğ'' diyorum.

insanları nah çekerken fotoğrafı olanlar ve olmayanlar olarak ikiye ayırabiliriz.
ayrıdıktan sonra şöyle bir bakarız ve tamam hadi şimdi dağılın deriz.
işte buna hiç bir şey yapmamanın gücü deniyor.

miami ink adlı programdan tandığımız 'kat von d' emo galiba lan?
halbuki arjantin doğumlu alman-italyan-ispanyol meleziymiş kendisi.
ayrı dükkan açtı, yanlış yaptı bence.
açsaydı bir yeminli tercümanlık ofisi güzel iş yapardı
hem sigortası falan da yürürdü bir yandan.

yürosiport sağolsun canlı yayınlıyor 20 yaş altı kadınlar dünya kupasını da izliyoruz makyajsız ama markajlı futbolcu kızları.
bir de şaşırtıcı bir biçimde kolombiyada pek bişey seçemedim.

kolombiya demişken şakira'nın waka waka klibinde kısa saçlı bir kız var sonradan beliriyor.
enteresan bir görüntüsü var kendisinin,
klipteki milyonların ardından bi o kalmış aklımda.

çalışan kesimin klişesi
yemek+yol=fast food

Ayşegül Aldlinç içerisinde ''animallah'' kelimesi geçen bir şarkıya ihtiyacımız olduğunu hissetti şarkıyı söyledi ve çekildi ortalıktan.

normal leblebiyi kimse sevmiyor
şekerli leblebiyi ben sevmiyorum.
şekerli leblebi hakkında diğerlerinin fikirlerini bilmiyorum.

''jackson'' kelimesiyle bekliyjackson,gelijackson diye şakalar yapan insanı dolapta bekletilmiş bakkal çikolatası ile dövsünler.

alkolün donmamasını aklım almıyor benim.
bu sayede mucizelere inanan bir insanım.

senede bir iki kere Ünal Yarımağan'ı görmeden edemiyorum artık.
sınav sonuçlarını takip ettim gene.
bir şey farkettim ki tiple oluyor galiba bu birincilik işleri.
tabii sadece tip yetmez onun farkındayım da tip olmazsa da birincilik olmaz.
zira daha sonra o insanlara f1 arabası gibi heryanı reklam(dersane reklamı) dolu tişörtler giydirecekler,
tvlerde ''çok değil, düzenli çalışmak önemli'' demesini isteyecekler.
sınav sistemi yerine biraz da bunlar tartışılsın istiyorum ben.

başıma bu da geldi sevdiğim kız bana ''abi'' dedi,üstelik 2 farklı kızda da oldu bu.
öyle bir abi olayı değildi sadece şehirli konuşma ağzındaki bir tür hitap şekli galiba.
ne bileyim kızlar da düzgün konuşsun.
erkeksi olmayı da,
erkeklerle çok arkadaş olmayı da
meziyet sanmasınlar.

the doors'dan roadhouse blues adlı şarkıyı hele bi dinleyin bakalım.
let it roll, baby, roll

meziyet de ne güzel kelimemizdir.

bilgisayarımda kaç mp3 var bakarım arada
sayıyı buraya yazmayacağım.

bir arkadaşım rica etti bir tane facebook oyununa girdim,sanırım komşuya ihtiyacı varmış.
büyümek böyle bişey galiba.
normalde oynamayacağın oyuna girmezsin ama büyüdüysen giriyorsun işte.

dünya üzerinde yeni bir güzel şarkı çıkmasa da olur.
bence var olan güzel şarkılar bana yetiyor.
doyumsuzluğun alemi yok
zaten yeni birşeyi de merak edip dinlemiyorum uzun zamandır.
bu kadarı yeter bence.

kaju dediğimiz şeyin ingilizcesi cashew imiş.
hiç de sevmem ve tadını karidese benzetiyorum.

uzun zamandır blogger kız görmüyordum televizyonda gördüm.
bazı bloggerler ünlü gibi lan bundan bahsedelimci bir programdı galiba
gençten bi kız çocuğu anlatıyordu işte şunu yapıyorum falan diye
kızın yaşı saçına güneş gözlüğü takmak için çok gençti
ben ona takıldım kaldım.
çünkü benim bildiğim saça güneş gözlüğü takmak için anne olma şartı aranıyor.
yasak diye biliyorum ben,
büyük cezası varmış.
yoksa yüksek bel pantolonuna, kısa kazağına ve olmazsa olmaz kısa kollu blazer ceketine lafım yok.
onlar zaten senin ayarında bir istanbul kızının üniformaları
fakat o ray-ban'ı saçına takmayacaktın.
sonra da o kılığınla moda blogçusuyum demeyecektin.
çok sinirliyim bi buzlu ayran içeyim..

doğan çocuklara isimler
kız:limonata
erkek:nardek

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...