7.07.2010

Mühim Müzik.


iyi haber: galiba tab gida adlı şirket (kendileri Burger King,Popeyes,Sbarro markalarının Türkiye şeysidir.)
aryby's adlı şahane hamburgerciyi de bünyesine katmış. yani artık sağda solda daha fazla aryby's görebileceğiz.
kötü haber: tab gıda'nın hissedarlarından birisi de pek sevilmeyen spor yorumcusu Ömer Üründülmüş.

Antalyadaki çağdaş yaşamı destekleme derneğinin kafesinin harika çayları var.
fırsatını bulursam 3'den aşşağı içmem.
bir de cool mekan tost falan yapmıyorlar.

herhangi birşeyin ''fersah fersah'' olması çok komik bence.

çok koyu lacivert gömlek,siyah mı değil mi diye? beni geriyor arkadaşım.
halbuki biliyorum ki o çok koyu lacivert gömlek.
olmuyor işte öyle.

soundcloud adlı bir siteye kaydoldum yeni müzik işlerimi oradan yayınlayacağım artık.
yaptığım iki yeni şarkıyı yükledim bile.
ben olsam bi dinlerdim.
tıkla.

tırnak ağacı ne lan ?!?
düşman midesinde çıkası.
mide de çok komik bir iç organımızdır,esasen bana içerisinde az malzeme olan migros poşetini andırır.

telefonumun titremesi güzel bir özellik ancak masadayken titreyince razooort diye bi ses çıkıyor nefret ediyorum o yüzden farklı maddelerden oluşan şeylerin üzerine koyuyorum telefonumu.

ay olmuştu berberde saçım yıkanmayalı antalyaya gelince traş oldum haliyle yıkandı bütün artistliğim sıfıra indi.
bu arada sadece ebeveynlerin sevdiği bi saç stilim var yine de ''zibidi'' gibi giyinebiliyorum.
mor tişörtün altında (ki çok altına) turkuvaz renkli çorap giymemle başlamıştı herşey.

'ay olmuştu berberde':bu da şekilli roman girişi gibi bi cümle.

tepedeki fotoğraf sanıyorum yanlışlıkla çekilmiş.
fotoraftaki babanem,
elindeki de çay bardağı içine konmuş ve çok güzel kokan yasemen çiçekleri.

doğan çocuklara isimler
erkek:berk
kız:kerk

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...