28.01.2012

Gömlek sever ,Gözlüklü siler


merhaba.

şimdi ben de bazı şeyleri tam olarak bilemiyorum,
zaten bilip ne yapacağım?
''bilip'' diyerek de başladım bu yazıya


elmalı buaşık deterjanının sıcak suyla buluştuğu o eşsiz an ve yayınlan o koku.


benimle igili sormadan iş yapan insana kızarım.
sürprizleri genelde sevmem.


üzerinde çift tıklama tuşu olan mause modeli var.
ben de var mesela.


bir klavye alışkanlığı olarak nokta yerine ç tuşuna basmak.


''seni öldürmeyen şey seni yorar.''
Alpay Erdem


siz dışarıda ve çorabınız ayağınızdayken çorabın delindiğini farketmeniz çok fena oluyor.


arkadaşım Murat K.'nın ailesinin açacağı fotoğrafçı logosuna gülen yüz gizledim,
o da güzel oldu.


''herkese benden kar'' dese ya Zeus


futbolu iyi bildiğini iddia eden bursasporlu hanım taraftarlar Türkçeden sınıfta kaldı.
link


''bilgiye ulaşmak'' ile ''fünuna ermek'' aslında aynı şey de..
tam aynı değil gibi
değil mi?


Sirkecide sadece ''nimet abla''nın yerini bilen insan duydum.
öyle piyangolar çıkası biriydi.


o Tuborg bira'nın ''flok'' diye açılan pimli kapağı yok mu..?
...ah o yok mu o..?


ankaragücü futbol takımının içerisinde buldunduğu zor durum klasik internet tabiri ile ''ankaragücümüze gidiyor.''
spor dünyasından bir havadis de Milli takım'ın ve Fenerbahçe Ülker'in basketbolcusu Oğuz Savaş yeni çeri modeli bıyıkları ile karşımızda.
link


Anıtkabir'in etrafında neredeyse dünyanın her ülkesinden ağaç çeşitleri varmış.


LONDON - LONDOFF diye şaka gördüm.


ukalalık etmek istemem ama salaklığı sırıtışından belli olan insanlar var.
onlar yüzünden çok gülen insanlar saf damgası yiyorlar.
halbuki aynı şey değil.


haberi yanlış okumadıysam Antalyadan bir ''Serpme Börek'' ustası Yetenek Sizsiniz adlı yarışmaya katılmış.
vay gidi...

Nurofen diye bir ilacım varbenim.
hasta gibi olduğumda içiyorum, ilaçtan çok anlamadığım için şimdilik benim için harika.
neyse,
bu Nurofen ismi benim için bir ilaç değil de adeta bir Ayşenur..Ayşenurofen.
diyalog içinde kullanalım:
+sen kimsin sözel misin?
-ben esra eşit ağırlığım.
+peki o?
-Ayşenur o fen.
işte bu kadar basit.


sevdikleri içe çekilmiş fotoğraflarını kırpıp profil fotoğrafı yapan kızlar korosu.


''cep telefonu yokken ne yapıyorduk ?'' sorusunun cevabını merak edenler friends adlı diziyi izlesinler özellikle ilk 6 sezon oldukça telefonsuz.


mütemadiyen annelerin takdirini kazanmış birisiyimdir.
hep gömlek sever gözlüklü bir insanım diye bunlar oluyor olabilir tabii
tıp okumadığımı da belirtirsem durum daha bir net anlaşılır.


şarkıcı Jehan Barbur'un ne kadar da karakteristik ve sert çene köşeleri varmış öyle.
şarkıları da ne kadar karakteristik ve yumuşak, diyerek ironi gibi yapayım.
neyse efendim bu güzide şarkıcı hanımefendi,2010 tarihli ''HAYAT'' albümünün kapağında 4 yapraklı yoncaların üzerinde uğur böcekleri kullanmış,
daha fazla şans getiremezdi herhalde.


yağlı boya resmim çizildiğinde aşırı kıvanç duyuyorum ben.
şansıma da çizilmiştir hep.


Dr.Martens botu olmayana punk demem ben.


Grup Vitamin 'in Çay Elinden Öteye yorumu harika olmuş,
zamanında topluluğu takip eden biri olarak bilmiyordum yeni öğrendim.
şarkı Vitamin'in Gökhan Semiz'in aramızdan ayrıldığı sene olan 1998 yılında çıkan İyi Günler Türkiye adlı albümün ''Sepet Havası'' isimli 4. şarkısı.


oynayanı, seveni, müptelası vardır da,
ben hiç sevemedim şu kalın kaşlı ve sinirli kuşların olduğu apple oyununu.
meyve sebze kesmece vardı o iyiydi,Uygur kardeşler yapardı öyle oyun,doksanlı yılların sonlarıydı.


sonunda istanbulda kar gören arkadaşım Kübra S. dedi ki:
''Kar yağarken şemsiye açan insana da bi gram saygım yok.''


ayrı ayrı sevdiğin insanlar, çift oluyorlar ve hiç çekilmiyorlar ya.
niye oluyor o ?


insan oğlunun medeniyeti olarak takım eşofman'ın tek altını giymeyi ikibinli yıllarda aklıl ettik.
halbuki tek üst giymek yetmişliyıllardan beridir var.


mecazsız düşününce ''kulağa hoşgelen'' tek şey kulak temizleme çubuğudur.


sevgili okur ben bir süre tatili geçirmek için Antalyaya gidiyorum.
okumadan duramazsanız hemen yan taraftan ulaşabileceğiniz 2007'den beri yazdığım yüzlerce eski yazım var.
sağlıcakla kalın.


tepedeki imaj friends dizisinin açılış jeneriğinden bir sahnedir.

şarkı tavsiyesi bu sefer benden: Oz - Phoney Honey Soul

4 yorum:

bossa nova dedi ki...

gömlek candır da o 'ayşenurofeni' yapmayacaktın Oz:)

Piyaztheoz dedi ki...

gömlek canandır, kelime oyununda acımasızımdır buradan sıkrabıla selam ederim.

Ballı Süt dedi ki...

Öncelikle; şu yazını gidiyorum'lu geç dönücem'li bi havada bitirip 4 gün sonra yeni yazıyla dönmene değiniciğim.
He ortak dediğin sürprizli olacak, işini sevecek orası da başka.

Bu yaşta o bira göbeğini hiç yakıştırmayız biz siz akıllı gençlere. Ayrıca tuborg neymiş?!

Bunlar dışında her okuduğuma "hakkatten hea, diy mi ya" diye de tepki vermem ayrı güzellik tabii.

Bir de ben şarkı tavsiyenizden çok bir diğer şarkınız olan "terane marşı"nı daha bi sevdim.

Piyaztheoz dedi ki...

eheh,
ne yapayım bazı bloggerlar gibi ocak başından notlar 5 diye geçiştiremedim okurumu.

bilemiyorum efendim, bazı insanlar ırsi olarak sadece göbeklerine kilo alıyorlar o garip ayrıca doğru düzenlenirse entel göbeği oluyor pek ala.

her okuduğuma "hakkatten hea, diy mi ya" diye de tepki veriyorsan bazı şeyler tamamdır zaten.

beğendiğinize sevindim onun bir de sözlerinin olduğu performans videosu var bir ara çok gizli yollarım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...