13.01.2012

With Anybody Who Comes


merhaba,

yahu soğuk nevale nedir öyle?
bir insana soğuk tavırları olduğu için söyleniyormuş.
soğuk tamam da nevale niye diyorsun?
nevale: alet, edavat, onlar, bunlar.. gibi bir çok anlama gelen bir kelime.
galiba soğuk nevale'nin anlamı da Soğuk Meze.

acaba ülkemizde günde ne kadar çay içiliyor?
biraz araştırdım 2004 yılındaki verilere göre kişi başına yılda 2.5 kilo çay düşmüş.
3.2 gram oluyor demlik poşetler, onlardan genelde 2 bardak çay çıkıyor.
bu bağlamda bir bardak çay 1.6 gramdan çıkıyor.
buradan da yola çıkarsak 1000 gram'ı 1.6grama böldüğümüzde 625 bardak çayımız oluyor.
kişi başı 2.5 kilo içtiğimizi tekrar düşünürsek de 625'i 2.5 ile çarpmamız gerekir.
bu da 1562,5 bardak yapar.

kimse benden nutella var diye sarelleyi,çokokremi satmamı beklemesin.
nutella'nın tadını fazlaca yağlı buluyorum.
ayrıca çokokremli ekmek diye bir şey var.

gayet uzlaşmacı ve ciddi bir ses tonu ile ''haydi senin de s*kin sağolsun bizim de s*kmiz sağ olsun'' diyen adam duydum.
ticari bir anlaşma yapıyorlardı galiba ayak üstü.

''tatlı krizim'' nedir yahu ?
nasıl bir kendini anlamlaştırma çabasıdır öyle o.
hiç sevmem halbuki ''canım tatlı çekti'' diye bir laf var.
bir de hastalık yollu tatlı isteyenler var,
yok şeker vay tansiyon...
ilgilenip soruyorsun ''şekerin mi var ?'' diye
''yok bende şeker başlangıcı var'' diyorlar,
bir ara ben de denedim ben diyeyim bakalım ne olacak diye
babam çıkarttı bi iğneli kanlı bir test cihazı,
sabahtan test uyguladı.
baktı bir şey yok haydi yürrüü...

''nothing's gonna change my world''
The Beatles (J. Lennon) - Across The Universe
''we never change''
coldplay (j buckland g.berryman) - We Never Change

ergenliği had safada yaşayan ve jinekologluğa özenen arkadaşlarımıza sesleniyorum.
vazgeçin.

eskiden bayramda para veren evler bilinir ve çocuklar arasında bu bilgi paylaşılıdı.
bayramın en değerli evlerinden biri olan bu evin yaptığı tek şey evdeki bozuk para kasesini tüketmekti.
kaç bayramdır kapıya çocuk gelmiyor artık,
bu geldi aklıma da eski bayramları bir de böyle anlatayım dedim.

sıradaki çay ikimizin olsun mu?

efendim alman araştırmacıların yaptıkları habere göre günde 10 dakika iri göğüslere bakmak 40 yaş üstü erkek ömrünü 4-5 yıl uzatabiliyormuş.
evlendirme programları bu bilgiyi ne kadar dikkate alır bilmiyorum ama ömürden ömür yiyen kadın tiplemeleri demekki ya baktırmayanlar ya da iri olmayanlar.
ha adam zaten kendi bakmıyorsa kendi kaybeder bu da bilinsin.
bir de şöyle bir durum var ki ben bilginin geçekliğine inanmıyorum bence alman abilerimizin sıfır beden mankenlerin iyice popülerleştiği dünyaya bir kıyağıdur bu haber.

sürekli ''ay ben çok konuşuyorum'' diyen kız.
e zaten bunu dedikten sonra da, çok konuşuyorsun.
nasıl bir reklam bu?
inceden vicdanı tatmin eder gibi.
hadi seni geçtim senin bir de erkek versiyonun var,
o hiç çekilmiyor.

kışın kuzey avrupa (ingiltere yarım adası)
yazın güney amerika (brazilya,arjantin)

dünya bizim görebildiğimiz kadardır.
gölgelerin varlığı bile bunu ıspata yeterlidir
ayrıca:''gölgelerin gücü adına''

''erkeklerin neden salak kızlara bağlandığını anladım, buna: '' angry birds sendromu'' diyoruz.
ne kadar salak olduğunu bilseniz de gece 5'e kadar oynamaya devam.'' dedi arkadaşım Özge E.

başıma bir şey gelmeyecekse ''halil sezai'' şarkılarından tiksiniyorum ve onlara acıyorum.

fotoğraf çekebilen insana fotoğrafçı denemez.
fotoğrafçılık başka bir şeydir.

Hürriyet Yazarı Tuna Kiremitci şarkıcı Can Bonomo için ''sanki Kavak Yelleri dizisinden fırlamış'' diye yazmış.
ahahaah diye gülüyor ve Bonomo ve Dağhan Küleç benzerliğini farkeden Kiremitçiyi tebrik ediyoruz.

işini iyi yapmak başkadır, sevilmek başkadır.
işini samimiyetsizce hatta itici bir şekilde de iyi yapabilirsin bu zaten kolayıdır.
yahut işini kötü yaparak oldukça sevilebilir ve popüler olabilirsin o da kolaydır.

insan durduk yere var olan saçından vazgeçip de kısacık saçla gezmez diye düşünüyorum.

facebook iletilerinde kadınları öven iletileri kopyalayıp yazan bekar karakterli kızlar var.
yok kadın şöyledir, vay kadın böyledir.
bir de facebook iyice çakallaştı birinin bir fotoğrafını beğenince kabak gibi çıkıyor anasayfada.

bence, dünyanın oluşumu çay ile başlar kahve ile devam eder.

''Denedim gerçekten denedim.Bir S.Ortaç şarkısını sonuna kadar dinlemeyi denedim.''
Yaşar (şarkıcı)
Bir de Beyaz Yaşara Neden hiçbir bestesini kimseye vermediğini söyler.
Yaşar da ''evde lazım olan halı camiye verilmez'' der

pek tanımadığım bir kıza bir anda ''benimle kamçatkaya gelir misin?'' demek isitiyorum.
önce ,''hayır'' mı diyecek
''orası neresi be'' mi diyecek onu merak ediyorum.
baharda kamçatka çok güzel olurdu aslında.

eskiden ilkokulların sinema ve tiyatro gezileri olurdu gene arada tiyatro oluyor ama sinema bitti galiba.
bizim okul hızını alamayıp 2 kere aslan kral gezisi yapmıştı mesela o da başmbaşka.
neyse efendim aslan kraldaki Scar adlı kötü karakter de disney'in klasik karizmatik ama kötü karakterlerindendir
kendisi şöyle bir şeydir.

2012 yılının bir 14 ocak pazartesi'si Türk Halkının her kesiminden spor severin oldukça çok sevdiği Türk vatandaşı bir rum futbolcu Lefter Küçükandonyanis ve Kıbrısta Rumlarla uzun zaman mücadele etmiş Rauf Denktaş hayatlarını kaybettiler.

şarkı tavsiyesi: Travis - One Night

6 yorum:

bossa nova dedi ki...

Büyük memeler erotik anlamda büyük bir gruba daha büyük bir oranda çekici geldiği için mi acaba bu büyük yaş artısı?
Küçük memelerin bir işe yaramadığını düşünen birileri falan mı var, bana mı öyle geliyor? sonuçta o da bi besin kaynağı insan yavrusu için. Büyüğüyle küçüğüyle sahibiz buna. Küçüğe bakınca uzamayan hayat fikri enteresan. Araştırmayı büyük ve küçük memelere baktırarak mı yoksa sadece memeye baktırıp büyük memeliler sevabına açsın diye yalandan büyük kelimesini ekleyerek mi sonuçlandırdıklarını merak ettim.
Bir de kanlı canlı meme mi o yani canlı meme görüp bi dokunayım demeyecek heteroseksüel adam olacağını sanmıyorum. Bence amaç meme figürüyüle adamların testesteronlarını hayatta tutmak.Ayrıca canlı meme lafıyla literatüre çok fena katkı sağladım az evvel.

Meme falan neyse de ben bu şarkıyı çok severim Oz.

Ayrıca çay konusunda ülke tüketiminin %3456789 sini tek başıma üstlendiğimi düşünüyorum bu aralar.

Dile benden ne dilersen ne kadaaaa da ucu açık ve içten bi şey di mi.

Hadi iyi gecelerin olsun.

Piyaztheoz dedi ki...

keh keh keh diye de gülerek okudum yorumunu sonra bir haberci ciddiyeti bindi üzerime çünkü memeli habere tekrar baktım ''Bir grup günde 10 dakika iri göğüslere baktı, bir grup ise iri göğüslerden mahrum kaldı.'' yazıyor iri göğüslerden kimse bizleri mahrum bırakmasın tabii bu düşüncede olan insana sen iri göğüs..iri göğüs ne ya bildiğin memeyi kastediyorlar neyse işte bu düşüncedeki insana sen tombikto memitoları gösterip elletmezsen dediğin gibi adam testesteronu ile 300 spartalıyı bile devirir.

itiraf edeyim şarkıyı yeni keşif ettim

o zaman senden bi çay dileyim bari bossa nova.
zaten içmediğin şey değilmiş.
ben de bu ara çok içiyorum hatta arada ada çayına geçiyorum o da ayrı güzelli oluyoru.

bossa nova dedi ki...

Bir kere araştırmada eksiklik var. küçük meme gösterip denemeden büyük meme etkilidir demek istediğin sonuca ulaşmaktır diğ mi ama. Neyse...

ben sana tarçınlı yaban mersinli çay demleyem mademse.

Piyaztheoz dedi ki...

alman çakallığı da bir başkaymış buradan bunu anladık bu arada çay için teşekkür ederim fakat tarçın marçın beni bozar.
bu bloga ''without a Cinnamomum'' diye şiirler yazmadık mı ?
hem rize turist çayı iyidir.

Ballı Süt dedi ki...

"Soğuk nevale" çocukluğumdan beri annemin bana söylediği bir söz öbeğidir, bunu da burdan söyliyim.

Tabii yahu, önceden sarelle mi bilirdik nutella mı. Her türlü "çikelatalı eppek."


Şu ticari anlaşmaya ben de bi ayaküstü kahkaha attım.


O "baba şeker ölçme cihazı" nı ben de denerim "tıpt" diye ses gelir parmak kanatır, pek severim. Ehe.


Bi de hala Across The Universe izlememiş insanlar var diy mi, var yani. Ne tühef.


Bayramda şeker almaya gelen çocuklara gofret veriyorum, nevirleri dönüyo.

Haydiii.

Piyaztheoz dedi ki...

anneler her zaman haklıdırlar ve ayak üstü kahkahalar elde viski isterler

yazık o Across The Universe izlemeden geçen ömre

bayramda ballı süt versene çocuklara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...