22.01.2012

Yüzler Gülüyor


merhaba.

bir gereklilik olarak depresyona giren ve aslında gayet refaha sahip hayatlar var.
bu hayatların dişi olanlarına amerikan filmlerinden edinilmiş olan ''dev kaptan şekilli dondurma yemek'' klişesi de ödül olarak geliyor.

Kardeşim ortaokuldaki ilk karnesini almış anneme nasıl diye sordum ''seninkinin aynısı'' dedi.

güzel para kazanıp da harcayacak zamanı olmayana yanarım.

bazen klavye kısa yollarına sahip olmayı hepimiz isteriz,
en azından bir ctrl+z olsa hiç fena olmaz.

istanbulu kasaba zanneden Megan Fox utanmasın onu bu hale düşürenler utansın.
Megan: Türkçede İnci anlamına gelen Grek kökenli bir kelimeymiş.
tabii Megan hanım Grek nedir onu da bilmez.
efendim Grek kelimesi Türkçemizde eski yunan anlamına geliyor aynı kelimenin latincede ise hilekar vb anlamları var galiba bu yüzden Yunanlılar kendilerine Hellen demeyi tercih ediyorlar.

içim yerine ''içerim'' demek güzeldir.

çocuklar ne güzel küsünce küstüm diyorlar.
a bir de Latif Doğan diyor hatta abartıyor ve Küstüm Show yapıyor Flash Tv'de.

çocuklarının anılarını ancak kameralı bir cep telefonu alınca kaydetmeyi akıl edebilen ailelerin mutlak hakimi olduğu pazar günlerinden tiksiniyorum.
öyle ki az önceki uzun cümleyi kurdum.

''all things must pass''
George harrison

''herşey geçer, hayat kalır.''
Bülent Ortaçgil

merhaba ey insanlar,
teknoloji oldukça gelişti değil mi?
peki halen bilinç altımızda bir yerde PUK KODU diye bir şey yok mu?
bence var.
peki ya tırnak makası...?
apple delikanlıysa i-tırnak makası çıkarsın.

Ülkemizin ilk yüz nakli amelliyatı yapıldı.
Uşak’ta, hayatına son vermek için kendini yük treninin altına atan, ağır yaralı olarak kaldırıldığı Uşak Devlet Hastanesi’nde beyin ölümü gerçekleşen ve organları bağışlanan Ahmet Kaya’nın yüzü bir vatandaşımıza Akdeniz Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde nakil edilmiş.
Ahmet Kaya'nın ablası gazateye yaptığı açıklama da ''Ahmedimin yüzünü görsem yeter.'' demiş.
Ahmet Kaya'nın evladı ise '' "Babamın yüzü gülmedi. Herkesin kendisini sevmediğini düşünüyordu. '' demiş.
bazı şeyler sadece filmlerde oluyor,
bazı şeyler filmlerde bile olmuyor.

Spartacus'un yeni sezonu sonunda geliyormuş.
kendisini özldediğimiz anlarda ''kill them all'' diye bağırarak andık bol bol.

Leblebi Ezmesi gördüm bakallın birinde aklım gitti.

şu abur cubur firmaları da biribirlerini çok tutan ürünlerini kopyalamasın
ülker Eti Canga'ya benzer bir şey çıkarır mı diye bekliyorum?
bu arada Eti Canga bildiğiniz yok satıyor efendim durduramıyoruz..
a bunu okuyan bir eti yetkilisi bana ulaşır da bir koli ikram eder hepimize afiyet olur o başka.

'ben mahmurum' dedim,
'ben de mahçubum' dedi.

kremalı kahve ne lan?
ne ara çıktı o?
sütlü iyiydi.

Arçelik'in eski logosunu bilmeyen bir jenarasyon yetişiyor.

''i know it's not alright
so i'm breaking the habit ''
Linkin Park

''Alışmak sevmekten daha zor geliyor
Alışmak bir yara,bağrımda kanıyor''
Selami Şahin

akustikhane diye çok güzel bir program var.
kapanış şarkılarının arasına kapanış anonsu ile girmiyorlar
anonsu yapan sunucunun sesini kapıyorlar ve anonsa alt yazı yazıyorlar.
daha ne olsun.

şarkı tavsiyesi:George Harrison - I Live For You

tepedeki fotoğrafı Antalyada ben çekmiştim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Korkmadım hiçbir şeyden, o logodan korktuğum kadar. Cani bir robotun suratına benziyor O.o

Piyaztheoz dedi ki...

evet sinsi gibi gülüyor bir de.

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Merhaba. Hoş bir blogunuz var.

Piyaztheoz dedi ki...

merbaha,beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim,sizin de blogunuzda işlediğiniz konuları ve işleyiç biçiminizi beğendim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...