8.01.2012

Başlık Başanındır


merhaba.

kazakların bileklerinin lastiğinin de bir sınırı var canım.
bazısı ölüme sürüklercesine sıkı olabiliyor.

karpuz kabuğu ya sigaraya yem olur ya da sığıra.
ikincisi iyidir.

şimdi bir kaç site var facebook twitter falan,
insanlar bunlara yediğini içtiğini,
sonra vay efendim gördüğünü gezdiğini falan yüklüyorlar..
bunlara da sosyal paylaşım diyorlar.
yedikleri içtikleri onların olsa da gördüklerini anlatsalar iyi de...
böyle hiç olmuyor.

ben fizy'ye yanlışlıkla fizy yazmış bir insanım.
arasam nasıl şarkılar çıkardı acaba?

sene oldu 2012 halen su falan içiyoruz.
ha onu da parayla içiyoruz,
bedava falan sanmayın.
(seninin ilk ''sene oldu''su)

''close your eyes'' diye başlayan şarkılar.

galiba sırf duygusal gibi içli gibi duruyor diye boynu bükük fotoraf çektiren bir takım gençler var.

Orduspor taraftarı'nın futbolcu Alex de Souza'yı ''yıllık 40 bin ton fındık ve maç başı çift yevmiye'' ile takımlarına çağırması da ayrı güzel.

hilal cebeci ve doğuşun düet yaptığı klibi gören arkadaşım Onur E. ''2011'e geri dönüyorum madem.'' diyerek ortalıktan kaybolmuştur.
bi giderseniz varsa onu da getiriverin,lazım oluyor arada.

coldplay solisti chris martin o sinüzitlerini bir aldırsa da bir de öyle dinlesek.

hoparlör,televizyon gibi dijital araçlarda elektrik olduğunu anlatmak için kırmızı yahut yeşil renkte bir noktada ışık yanıyor.
bir dönem kırmızı noktalı film izleyenler acaba bilinç altından kırmızıyı mı seçiyordur?

''köpek bakmak kolay mı ?''
kedinin sana hiç zararı olmaz, kendinden eğitimli bi kere.''
diyerek bana kediyi savunan arkadaşım Esra Y.'ye
''zararı olmaz diye canlı mı sevilir'' dedim.
''konuyu çarptırma dedi.''
sonrası uzun bir kedi mi?, köpek mi? tartışması.
Anlaşamamanızın da güzel olduğu insanlar iyidir.

güneşli kış günü: güneş gözlüğünü çok sevenlerin vaktidir.

buradan son zamanlarda blogger alemine girmeyen ve o kadar da reklamını yaptığım Çiğdem S.'ye iki çift lafım var.
1-sitem,
2-sevgi,
bonus:selam.

''hiç priz değiştirmeden tüm evi süpürebildiğin ev küçüktür.'' dedi arkadaşım Efsun.E.Ü

hasta nefes alıp verirken kuş ötüşüne benziyor diye ''difteri''ye kuş palazı demek.
bir de ''palazlanmak'' deyimi vardır.
o güzel ve cesur bir deyimdir.

yılın ilk şakası 2012'nin 2.dakikasında Anıl Ç.'den geldi:
'' ben bu sene hiç sigara içmedim oğlum.''

Grup Laçin Halısaha takımı gibi 6 sap gezdiği için ''bekar gezelim'' şarkısına kadar getirdi işleri.
ha şarkı güzel şarkı, zaten tutmuştu zamanında,
o zamandan bu zamana Grup Laçinden klarnetçi Serkan Çağrı geldi o da güzel üflüyor.

istiklal caddesinde çok fazla eylem olmasın diye çevre esnaf eylem yapmış,
bilin bakalım eylemi nerede yapmış?

ülkede gittiğiniz yerleri,geçtiğiniz yolları harita üzerinde bir çizin bakalım nasıl oluyor?
bu işlemi yaptıktan sonra daha bir gezesiniz gelecek.

sonbaharın sonbahar olduğu zamanlarda yağmur sonrası botları giyip kumsala inmesi de ayrı tat.
hatta yanında varsa portatif sandalye ile otur denizi seyret,
icabında güzel fotoğraf çek.
kumsala tek başına git,
tek başınaysan daha geç üşürsün.
arkadaşlarlaysan bi ufak ateş bile yakılır.
belki alkol ile buluşur damaklar.
abartırsan mangala kadar yolu var.

seçimli şiir.

kaç gün geçti,
vapura binmedim.
gene beni seçti
tabuta girmedim.

koskoca bir mizah dünyası var ama insan şu iç bükey,dış bükey aynalarda kendini görünce yine bi gülüyor.
gerçi adı üstünde ''güldüren ayna''
bir de vitrin camından tipine bakan vardır.

ülkede özel üniversite okumayı geçip bir de ''kıbrısa giden'' var,
o bambaşka.

aburcubur dolabı olan evi tam sevemiyorum ben.
aburcubur dediğimiz şey alınınca biter arkadaşım.
kim olursan ol.

Cemal Süreya her zaman yanında vapur, telefon jetonu bulundururmuş.
ihtiyacı olana vermek için.
ülkü tamer'le Süreyya'nın y'si üzerine girdikleri iddiayla ilgili olarak da, bir röportajında şöyle demiş: "zaten iki tane olduğu için üzerine iddiaya girmekte bir sakınca görmedim."

kelli tamam da ''felli'' nedir yahu?
dedim ve araştırdım
görüngü demekmiş fel.
demek kelli felli: 'keli görünebilen' gibi bir şey.

arkeolog toprağın altından güneşi çıkartıyor bazen.

kışın insanlar daha güzel ve belki daha yaşlı gözüküyorlar.

geçen de snickersgillerden olan mars adlı çikolatayı denedim,beğenmedim.
bir de crunch'ın beyaz çikolatalı ve böğürtlenlisi var onu da beğenmedim.
hatta onu kimeye de beğendiremedim.
alplerin çikolatasından çok da şaşamayacakmışız...
ha eti karam hepsinden güzel o başka.
bir de bu snickers'ın dark'ı varmış da bize denk gelmememiş.

bayrağında başka ülke bayrağı olan ülkeye ne kadar saygı duyacaksın.
ulusal yancılık mı olur?
oluyor.
bir de libya'nın bayrağı değişmese iyiydi.
gerçi değişince eski bayrak tam bir efsane oldu.

''müstehak'' kelimesi zaten başlı başına pişman eden bir kelime.

Piyaz: argo’da bir çıkar sağlamak düşüncesi demekmiş.

bir ara birbirilerine eeyore adlı winne the pooh karakterinin oyuncağını alan çiftler vardı.
hayır eeyore öyle biri de değil ki ne biçim pazarlanmışsa artık.
bu arada tavşan iyidir tavşan..

poşet biriktiren insan,güvenilir insan.

doğan çocuklara isimler
kız:Kelime
kız:Tıknaz

fotoğraf,
fotoğrafçı arkadaşım Başak Ersemiz'e aittir.
Çengelköy-Kuzguncuk 'da çekilmiş
kendisinin diğer fotoğraflarına da aşağıdaki linkten bakılabilir.
aşağıdaki link

not: evet yeni temamı tekrar güncelledim.
bu son olsun

2 yorum:

bossa nova dedi ki...

Close your eyes'la başlayıp close the door diye devam edenleri var bi de:)
Ben niye müdavim olamadım peki, neden join'e tıklayamadım acaba?
Neyse her daim buradayım zaten gerek de yokmuş.

Piyaztheoz dedi ki...

alkışlarla yaşıyorsunuz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...