25.03.2013

Babayaro Usta


- Merhaba.

- Baharı karşılama selamı "Merhaba" olabilir, Merhaba Bahar'ın kısaltması olarak düşündüm.
hep Adi Dassler'in Adidas'ı yüzünden oluyor bunlar..
bu arada geçen gene bir ayakkabı beğendim,
adı bende saklı olan bu ayakkabı 198 tl'lik fiyatıyla bana "babayaro" dedirtti.

-         İstanbullu Şiir.
Dünya denen sefer tasındayım,
İki kıtanın ortasındayım.

- Birsen Tezer'siz geçen günlerime yazıklar olsun.

- Erkekler olarak kaça ayrılıyoruz, bilmiyorum. Bize " hepiniz aynısınız " diye kızıyorlar ama bence biz erkekler pazar kahvaltılarına göre değerlendirilebiliriz:
pazar kahvaltısına davet edenler, pazar kahvaltısını hazırlayanlar, pazar kahvaltısına yardım edenler, pazar kahvaltısına götürenler,
pazar kahvaltısını özenerek yiyenler, pazar kahvaltısını sadece yiyenler, pazar kahvaltısını yapmayanlar ve yapamayanlar...
bu arada es geçmeyelim kahvaltı ile ilgili özlü sözümüzü de yazalım:
" Yemek yemek üzerine ne düşünürsünüz bilmem ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı. "
                                                                                                   _Cemal Süreya. (Kahvaltı)

-Yunan mitolojisindeki Olimposlu tanrıların arasında benim adamım Hephaistosdur.
merak eden araştırsın çok fazla detaya girmeyeceğim ama kendisi Afrodit'in kocasıdır ancak Athena'nın peşinden koşmuşluğu vardır.
Afrodit'in ise zaten ilişki durumları komple karmaşık.

- ''Betondan ağaç çıkıyor... Paran cebinde sağlığın yerindeyse mutsuz olma...''
                                                                                           Alpay Erdem
- İki olumsuzun bir araya gelip yaptığı 'olumlu'da bir mantık hatası olmayabilir
ama kesinlikle bir sinsilik var.

- Mtv Türkiye yalan olmuş ya niye söylemiyorsunuz?
artık MTV'nin açılımı: Motorlu Taşıtlar Vergisi.

- Türbanla ne güzel sınava alıyorsun da erkek öğrencinin tokasını niye çıkartıyorsun ösym, sakın sen demokrat değil de kurnaz olmayasın ?

- Şair, şaire "ölçü belli uyak belli yazsana sen de" demiş.
Şair de şaire "ben belli belirsiz bir özgürlüğü yazmak istiyorum" demiş.
şaka şaka.. dememiş,
ben uydurdum, bi'an güzel gibi gelmişti de şimdi yazınca aynı etkiyi vermedi.

- '' Sen kaçlısın '' dedim, '' 3'lüyüm '' dedi.
'' Milattan sonra mı ? '' dedim, '' Askerden önce '' dedi ve Burdur'da da indi,
birliğine teslim olmaya gitti
'' Hayırlı teskereler '' dedim ben de.

- Spora gitmeyi bazen hiç anlamıyorum, bazen çok iyi anlıyorum.

- "Rica etsem" diye başlayıp, bahsi geçen rica ile devam eden soru cümlelerine "Hele bir rica et bakarız." demek istiyorum.

Avrupadaki en büyük AVM ve Adalet Sarayı İstanbul'da,
Kayseri 4.üniversitesine kavuşmuş. Adalet, Ekonomi ve Bilim alır yürür gari.


- " ne olur ıslak ıslak bakma öyle " dizesindeki gibi ıslak ıslak bakmak nedir diye merak edenler Star tv'de ana haberi sunan Nazlı Öztarhan'ın gözlerine baksın.

- Heykellere bakıyorum, nedir ne değildir diye anlamaya çalışıyorum ama bazılarının pirinç plakaları çalınmış oluyor.
vandallıktan değil de satmak için çalıyorlar ya o çok fena işte.

- Yavuz Çetin: galibiyeti getiren o harika golü attıktan sonra kıl olduğu rakibine kafa koyup oyundan çıkmış bir efsane gibi.

- Geçenlerde Eminönünde Bizim Mutfak Lokantasında çay içiyorduk,
yarı kapalı tenteye altından bakınca bir x harfi gördüm ve Samiye gösterdim, "aslında böyle harfleri fotoğraflayıp yazı yazmak lazım." dedim;
Sami de "zaten grafik'de bitirme ödevi olarak öyle bir şey istiyorlar." dedi.
ben de "e ben şimdiden bitirdim o zaman" dedim.

- Acaba Arjantinde falan da futbol gündeme yüklenince hükümet zamları alttan alttan okutuyor mudur.?
kesin oluyordur bence.

- Elektrikler kesilip oyuncakları elinden gidince "yıllar evvel ne yapıyorduk yahu" diye düşünen insana "modern insan" diyoruz.
gerçi ben bunu buraya yazdım da adamlar " revuloyşın " diye dizisini falan çekiyor bunun.
benim elektrikler kesilince sıkılıp telefonunda kalan son pil gücü ile arkadaşlarını azarlayan arkadaşım da var..

- Sen gene kibrit kutusu büyüklüğünde bir yaz bekle.

- İnsan düşündüğünü yapınca mutlu olmaz,
insan düşündüğünü yapınca tatmin olur.
yani öyle olması gerekir,
mutluluk, kafada başlayıp düşüncede gelişip de eyleme dönüşen bir şey değildir.
örneğin:
kafamda geçen düşünceleri size klavye yahut kağıt kalem aracılığı aktarmama "mutlu olmak" değil,
"yazmak" deniyor.
Yazdıklarımı sevdiklerimin okuyor olması yahut insanların yazdıklarımı okumayı seviyor olması türlü mutluluk işleridir.
aynı şey çalan kapıyı açmak için de geçerlidir:
çalan kapıyı açabilmek, düşününce uğruna şükür edilmesi gereken bir yeterlilik ve tatmin halidir.
çalan kapıda bir sevdiğinizin yahut pidecinin falan olması ise sizi mutlu edebilir.

- ''Senin olayın gözlük bence küpeye dövmeye girme'' dedi Güneş B.

- bunları yazarken daldım gittim,
çayım soğudu,
sayenizde bir demlik paşa çayı içtim.

- saçı sakalı saldım,
çizimdeki babayaro usta benim,
çizim düzenleme falan da benim.

haydi görüşürüz.

şarkı şeysi:
coşkun: Black Mustang - Little Box
durgun: Blind Pilot - Two Towns From Me

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...